DT Rebels Chasin Snowstorms een 4 jarige ruin gefokt door bokker Marijer

Bellmills Take It Easy een 4 jarige ruin

en Bellmills Superstar Las Vegas een 5 jarige ruin.

De resultaten van deze show waren om van te dromen, mijn kinderen en ik wonnen allemaal 1 of meer rubrieken.
European Champion halter obstacle 12 years and under, Anouk en Vegas. Zo trots op haar, de andere shows van dit jaar was ze meestal laatste in haar rubriek maar doordat ze zo hard getraint heeft lukte het nu wel. Haar zusje werd Reserve Champion.

European Champion showmanschip 12 years and under, Anne Marije en Rebel en haar zusje werd Reserve Champion. Showmanship is echt onze specialiteit, want ook de andere jeugd rubrieken hebben mijn kids gewonnen en zelf won ik de Adult Showmanship met het compliment van de jury dat ik wel showmanship clinics kon gaan geven
.
Een andere rubriek waar we dit jaar veel mee hebben gewonnen is de Liberty, mijn oudste zoon showt daarin met Easy en heeft dit jaar iedere keer van alle volwassenen gewonnen. Dus het was enorm spannend of hij het op deze belangrijkste show van het jaar ook waar kon maken... .

En ze maakten het waar.

Toen kon onze show niet meer stuk, maar zondag had ook nog een paar mooie verrassingen voor ons.
Vegas deed in de jumping en hunter mee met 3 verschillende kinderen in verschillende leeftijden en won weer alles.
Easy en Stef mochten omdat ze de youth Classic Pleasure driving gewonnen hadden meedoen om het Grand en Reserve Grand Championship en ze werden Rerve Grand Champion.

De costume class viel ook erg in de smaak bij de jury, ze wilden zelfs met onze koe op de foto.

En aan het eind van de show was het tijd voor de Supremes, waar de kampioen van de kampioenen gekozen wordt en dit jaar was er ook een Youth Supreme. Alleen werd hier niet het beste paardje verkozen maar de beste handler en de prestaties en sportiviteit van het hele weekend werden meegenomen in de keuze. Het was een prachtig gezicht al die kinderen in verschillende leeftijden heel serieus hun paardje aan het showen.
Naast Thys van 5 is Easy nog best groot.

Een heel contrast met zijn grote broer die de hele kleine LM Idols Pink Panther van Exquisite Miniatures, van bokker Audrey1990 showde.

Maar de youth Supreme werd Rick met Adonis A Black And White Hawk van Exquisite Miniatures

En ook de Ginger Trophy, een high point wissel award voor degene die met 1 paard de meeste punten in de performance klasses over het hele jaar heeft gehaald. Werd voor de tweede keer gewonnen door Rick en Vegas.

Het was een super geslaagde afsluiting van het showseizoen, op naar het volgende
.

.