En wel een minihengstje

Ik zie er heel wat voorbij komen omdat ik zorg bij een handelaar maar deze heeft een paar maanden geleden mijn hart al gestolen en is niet meer weg te denken!
Zo lief leuk en schattig!
Hij heet (bij mij) Lukie en wordt dit jaar 1.
HIj is tussen de 60-65 cm hoog en meer hond als pony.
Loopt als een hondje overal los, zowel op straat als de dam en is het beste vriendje van "mijn" E-Pony veulen van bijna 1.
Hij was heel ziek toen hij was gekomen en is nog steeds niet helemaal topfit maar ik had een paar maanden terug de verzorging op me genomen en ik mag met recht zeggen dat hij er al een stuk beter uitziet!!
Is niet op en top gebouwd en niet moeders mooiste, het is je goed recht als je zegt dat hij zelfs "lelijk" is maar hij is o zo lief..
En eindelijk heb ik hem dan...
Morgen krijg ik zijn paspoort en (jawel!) papieren en issie compleet van mij!!
Kan ik ook eindelijk al zijn gegevens is inlezen.
Al leefde hij al bij ons etc (hij was van de buurman, broer van de handelaar, zelf ook handelaar hihi) ben ik blij dat het eindelijk mijn eigendom is en hij niet plots ineens weg zou zijn oid.
Hij is het onderdeurtje van de wei en mijn grote pony snapt er nog steeds niks van als ie voor bij huppelt. (wat dus echt huppelen is)
Hieronder wat foto's, heb er nog niet veel maar zullen er vast nog meer komen!
Jammer dat er geen filmpjes opkunnen en van youtube heb ik de ballen verstand haha.

1 van de eerste foto's een paar maanden terug. Een zielig bang wezentje die NIET op de foto wou!

Deze was met kerst...

Hij stond van de winter buiten en het heeft toen 5 min gesneeuwd die dag.. toen kreeg je dus dit!

Vandaag in de bak!!

Net na de koop van daarstraks, zou hij dan toch een beetje blij zijn?