Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nutella schreef:julio111 schreef:hmm vreemde opmerking!
maar voor een foto moet je naar tinypic.com
je foto uploaden en hier het stukje van [IMG] zetten
Hoezo een vreemde opmerking? Is een verwijzing naar hoe je foto's (o.a.) kunt uploaden.
nutella schreef:julio111 schreef:hmm vreemde opmerking!
maar voor een foto moet je naar tinypic.com
je foto uploaden en hier het stukje van [IMG] zetten
Hoezo een vreemde opmerking? Is een verwijzing naar hoe je foto's (o.a.) kunt uploaden.
Djilna schreef:Is niet alleen bij shetlanders zo, fjorden,haflingers en welsh scoren ook hoger als ze (te) vet zijn. Een fjord in sportconditie krijgt als opmerking mee arm bespierd, ze bedoelen eigenlijk, te dun naar hun zin...
Logic schreef:Djilna schreef:Is niet alleen bij shetlanders zo, fjorden,haflingers en welsh scoren ook hoger als ze (te) vet zijn. Een fjord in sportconditie krijgt als opmerking mee arm bespierd, ze bedoelen eigenlijk, te dun naar hun zin...
Dat durf ik te bestrijden. Te rijk in conditie is altijd een veel gehoorde opmerking.
JoyCiej007 schreef:Logic schreef:
Dat durf ik te bestrijden. Te rijk in conditie is altijd een veel gehoorde opmerking.
Qua haflingers is het misschien ook moeilijker te beoordelen, aangezien je nog echt die authentieke, Oostenrijkse brede krachtpatsers hebt, en die smalle iele 'sporthaffies' van tegenwoordig.... of hebben ze daar verschillende fokrichtingen/secties voor?
Logic schreef:Nee, geen verschillende richtingen. Klassieke haflingers worden gewoon standaard lager beoordeelt. (2e of 3e premie)
Logic schreef:Djilna schreef:Is niet alleen bij shetlanders zo, fjorden,haflingers en welsh scoren ook hoger als ze (te) vet zijn. Een fjord in sportconditie krijgt als opmerking mee arm bespierd, ze bedoelen eigenlijk, te dun naar hun zin...