Althans dat zegt iedereen om mij heen haha

Na eigenlijk mijn hele paardenleven altijd op sportpaarden te hebben gereden en wedstrijden te hebben gereden.
Heb ik nu iets anders in mijn bol wat minder tijd kost/minder geld maar wel heel leuk.
Na mijn toppertje Veron vorig jaar november te hebben verkocht aan een meisje die lekker de wedstrijden met hem gaat veroveren.
Heb ik afgelopen vrijdagavond 2 shetlanders gekocht

Ik vond dat het wel tijd werd voor een eigen pony voor mijn zoontje van .....1,5

Kom ik op marktplaats toevallig een ontzettend mooi appaloosa merrie veulentje tegen mét moorkop moeder.
Ik verliefd op dat prachtige veulen en tja, dan ga je toch eff kijken.
Veulen kan niet alleen mee, is nog maar paar weken oud.
Tja, dan maar met moeder erbij(die kan altijd weer weg...of niet)

Kom ik daar en lopen er wel 40 shetties rond met bijna allemaal veulen of op springen.
Ben ik toch eigenlijk meer verliefd op moeder geworden...13 jaar oud en zoo lief,rustig en behoefte aan een fijne plek.
Veulen heel erg nieuwsgierig maar erg bang nog.
Dus ik verliefder geworden op die moeder die gewoon een heel mooi veulen heeft.
Moeder heeft een papier maar die kleine niet ivm de kleur.
Dus ben er nou al uit dat moeders niet meer weg gaat, die verdient een oud worden plek met rust en liefde.
Veulen kan er dan wel eens uit(en misschien niet)
Nou had die man haar kortgeleden gerolen voor één van zijn andere shets dus was moeders inmiddels al 1 keer verhuist met veulen.
Dat vind ik wel sneu, nou moet ze maandag weer verkassen met veulen

Maar ze is van harte welkom en dat veulen gaat leren ons te vertrouwen.
Inmiddels al bijna een recreatiewagentje gekocht en een tuig.
En dan gaan we mams over een heeeeele tijd maar eens voor de kar zetten(dus eigenlijk zijn ze meer van mama(mij) nu)
Maarrrr zoonlief kan mooi wennen en zo af en toe eens mee:D
Maandagochtend komen ze naar de wei en dan zal ik gelijk meer foto's maken.
Voor de nieuwsgierige onder ons hier de link naar adv. met foto's(mag dat?)
http://link.marktplaats.nl/445973542
Word vervolgd..........