Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leinearthur schreef:Ik weet niet wat voor merk mijn hoofdstel is maar ik heb hem via bokt gekocht.
deze past mooi!
Ik had hiervoor een HH switch maatje shet maar die paste mijn shet met een redelijk groot hoofd niet. De bakstukken zaten namelijk veel te dicht bij zijn ogen. en als je niet uitkeek zaten ze in zijn ogen.
dus toen een ander hoofdstel gezocht. en via bokt gekocht. en ben super te vrede. is ook een maatje shet!
Eliine schreef:Ik heb een Anky hoofdstel maat Shet. Voor mijn pony met groot hoofd en brede neus precies goed. Het heeft een aansnoerneusriem, en na wat kleine aanpassingen (ik vond het aansnoerriempje veel te dik dus heb een sperriempje er voor in de plaats gehangen) past het nu echt supergoed. En doordat het aansnoer is kun je m op zo ongeveer alle mogelijke maten stellen, juist als je pony een wat bredere neus heeft. Het is een heel degelijk hoofdstel, zonder blingbling gedoe, maar supergoede kwaliteit.
Flaver schreef:Eliine schreef:Ik heb een Anky hoofdstel maat Shet. Voor mijn pony met groot hoofd en brede neus precies goed. Het heeft een aansnoerneusriem, en na wat kleine aanpassingen (ik vond het aansnoerriempje veel te dik dus heb een sperriempje er voor in de plaats gehangen) past het nu echt supergoed. En doordat het aansnoer is kun je m op zo ongeveer alle mogelijke maten stellen, juist als je pony een wat bredere neus heeft. Het is een heel degelijk hoofdstel, zonder blingbling gedoe, maar supergoede kwaliteit.
Heb je een link van die anky?