LADPR schreef:Ik denk dat de meeste leden veel verandering willen zien, maar ik denk ook dat daar nog weinig ruimte voor is om daadwerkelijk dat soort dingen te veranderen binnen het stamboek. Daarom ga ik ook niet naar vergaderingen omdat er als er al veranderingen plaats vinden deze zo minimaal zijn dat is denk dat grote veranderingen voorstellen ook geen zin heeft.
Dat is gewoon de grootste onzin en dan zeg ik het nog netjes
Wie niet waagt wie niet wint! Ik ben bezig met flink voorstellen samen te stellen, waarvan ik zeker weet dat jullie daar ook profijt van hebben! Als je niks laat weten aan het stamboek, nee dan gebeurd er ook niks. Wil je graag zien dat er dingen veranderen in het stamboek, dan heb je dat zelf in de handen.(uit eigen ervaring raad ik wel aan om een brief in te sturen, ipv gewoon naar de vergadering te gaan anders wordt je gewoon van tafel geveegd
)
AMHA is niet heilig maar het is wel leuk om dat weer te kruisen met iets anders. Ik heb dan wel een basishengst maar echt basis fokken zal niet snel gebeuren. Hij zal alleen ter dekking staan voor een passende merrie. Waarom hij dan wel ter dekking staat ondanks dat ie basis is. Ik denk dat hij iets toe kan voegen aan sommige merries. Dan zullen de merriehouders alsnog geen basishengst kiezen maar als ik ooit de mogelijkheid heb om eigen merries te houden zal ik hem verkiezen boven luxe hengsten.