Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

patriciakk schreef:sorry was ik even vergeten te vermelden,het veulen is bijna 9 maanden,dus werd het wel tijd om van de moeder te gaan.
de moeder is bijna 18 jaar.
ik geef het ook echt wel even de tijd,maar was gewoon benieuwd of dit gedrag is van het missen van het veulen,en of iemand misschien zou zeggen,dat heeft die van mij ook gedaan ofzo......
maar alvast bedankt,hoop nog wat te horen.
gr
patriciakk schreef:oja even vergeten,het veulen zal eind augustus terug komen,dan zijn ze 4 maanden appart geweest.....zou dat genoeg zijn
gr
.Victory2000 schreef:Ik vind niet dat je heel rustig aan gedaan hebt.Veulen er af en dan `s avonds dochterlief er op??
Laat de uier even opdrogen,op z`n minst.
patriciakk schreef:Victory2000 schreef:Ik vind niet dat je heel rustig aan gedaan hebt.Veulen er af en dan `s avonds dochterlief er op??
Laat de uier even opdrogen,op z`n minst.
ik sap wel wat je bedoel hoor,maar het is niet zo dat mijn dochter vollop aan het rijden is,ik heb het over een rondje in de bak stappen,ze is net 7......
en zoals ik al eerder schreef,is dit voor mij ook de eerste keer,heb veel verstand van paarden maar niet van moeders met veulens,vandaar mijn vragen hier op het forum.