ik ga een pannekoek zadeltje kopen voor mijn verzorg shet. en ik had een vraagje : moet je onder een pannekoek zadeltje ook een dekje hebben? of hoeft dat niet..?
Groetjes Jasmijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maaar ik heb deze shetten aleen ingereden,nu gaat mijn zusje + haar vriendin erop rijden. daarom zoek ik nog een zadeltje(s) mieneke12 schreef:nee ik ben niet te groot en het zijn grote maat shettennee is het niet goed? wat zou ik anders kunnen kopen> (want niet te duur is)
mieneke12 schreef:ik rijd ook op een shte en die is ook zo groot aleen ik kan mee lopendie is even groot. ik ben 45 kilo kan dat?
saroanda schreef:Wat gaan we binnen 4 berichten alweer lekker offtopicDe TS vraagt niet of ze wel/geen pannekoekzadel moet kopen, ze vraagt niet of ze er wel/niet te groot voor is. Ze vraagt of ze een dekje onder haar zadeltje moet doen.

saroanda schreef:mieneke12 schreef:nee ik ben niet te groot en het zijn grote maat shettennee is het niet goed? wat zou ik anders kunnen kopen> (want niet te duur is)
Volgens mij heeft Thorowgood een shet zadeltje. Kijk anders even op marktplaats of daar geen shetland zadeltjes worden aangeboden.

_Sannee schreef:mieneke12 schreef:nee ik ben niet te groot en het zijn grote maat shettennee is het niet goed? wat zou ik anders kunnen kopen> (want niet te duur is)
Je hebt geen goedkoop zadel als je een goed zadel wilt ...