[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 16:44

Nee hoor Sharani, jij hoort wel bij de vaste kern :Y)

Tevreden over de plek waar je pony komt te staan?

Faya ook zo knap <3 fijn dat het goed ging en dat jullie de 2e proef (veel) minder gespannen waren :)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 16:48

Nee ik doelde echt op de mensen die zich aanmelden en vervolgens echt nooit meer wat laten horen. Blijf dan gewoon weg :Y)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 16:49

Fijn dat je tweede proef beter ging en gefeliciteerd met je winstpunt Patricia :)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:10

Susanne schreef:
Fijn dat je tweede proef beter ging en gefeliciteerd met je winstpunt Patricia :)

Ja eerste proef hadden we last van bakspoken.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:13

Ik ben een nieuwkomer maar ik voel me niet aangesproken oké :D

Een aantal jaar geleden was er ook een heel actief topic over mensen die toen wedstrijden reden (gewoon ohz). Was zo leuk en toen ik 4 jaar geleden stopte met wedstrijden miste ik dat topic gewoon := Was zo gezellig.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:15

Pfff gelukkig dat jullie mij niet bedoelen :P .

Iedereen trouwens nog gefeliciteerd met de wedstrijdresultaten van afgelopen weekend!

Ingrid, denk toch echt dat je er een pony bij moet. Niet voor jou maar Alf heeft wil een vriendje voor zichzelf :j :') .

Piccolo heeft een heel leuk plekje. Loopt in een kleine bachelor kudde met drie hengstjes en nog een ruintje, hebben een grote paddock met tracks een heuvel op en van die ruige bergweiden voor de pony’s.

Uitzicht vanaf de paddock.

Afbeelding

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:26

Gaaf dat uizicht! Nederland is eigenlijk best saai zo plat.

Amy is net een schaapje met haar fluf, zo schattig <3

& diarree aan foto’s, hahaha. Maar je hebt wel gelijk.

Ik heb Nick gisteren het bos in gesleurd. De route die ik normaal rij was afgezet door sinterklaas, dus ik kón niet anders, heel spijtig. (Bos is niet toegestaan zonder menbewijs) In januari ga ik toch maar een ontheffing aanvragen. Gewoon lief lachen naar de boswachter en hopen dat ik niet word gecontroleerd. :')

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:26

Ik verwelkom nieuwkomers meestal al niet meer, zeker bij bepaalde leeftijd. Onaardig misschien maar ondertussen blijkt dat ze gewoon niet blijven.

Het is echt jammer dat die indoor dag een beetje een aanfluiting is. Had erg leuk kunnen zijn lijkt me.

Apple; wanneer en waar is die indoor dag bij jou? Misschien leuk om te komen kijken. Oh ik lees de plaats. Moet ik zo googlen, klinkt ver :D

Sunshinedaan, Amy is echt <3 <3 <3.
Meer foto's mogen hoor !!

Sharani; hoe vond je het weekend en de plek voor je pony, goed gevoel bij?
En ja, vriendje zou leuk zijn voor Alf. Hopelijk gaat het allemaal lukken met de bruikleenpony en wordt dat zijn vriendinnetje.

Patricia; gefeliciteerd!

Ik had vanochtend vriendin mee die ik zo gek kreeg mee te lopen met Alf. Dus ondanks kou en harde wind klein uurtje met de sulky weg geweest. Ik heb ook lekker stukje gedraafd. Daarna gewisseld, stukje wandelen was niet erg in deze kou ipv stilzitten. En deze vriendin mag door heel Nederland met Alf van me :-)

Yontheke

Berichten: 4435
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:33

Ik ben er ook nog. Probeer wat te volgen maar in de winterperiode met 4 paarden en 8 to 5 job, niet bepaald veel tijd over helaas :)

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:42

Ach ja nieuwkomers, blijven er maar enkele echt in dit topic.

Wauw mooi uitzicht hoor!

StalNollie

Berichten: 9152
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:16

Het zijn vooral de nieuwkomers die dit bericht hierover nu niet eens meekrijgen.

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:17

@Kiekeboefje, Is meestal zo hun allemaal komen aanmelden en terug weg daarna.

Zijn inderdaad echt die nieuwkomers die 1 bericht posten en daarna niks meer. :')

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:25

Ja irritant is dat! Doe je je best om iets leuks te zeggen.

Mooi Bianca!

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:46

IngridM schreef:
Ik verwelkom nieuwkomers meestal al niet meer, zeker bij bepaalde leeftijd. Onaardig misschien maar ondertussen blijkt dat ze gewoon niet blijven.



Ik snap je wel.


Super lekker van je ritje met Alf trouwens! Foto op insta zag er leuk uit ook.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:47

Wauw dat uitzicht Bianca! <3

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:02

Hallo allemaal.
Sommige van jullie zullen mij kennen anderen misschien niet.
In elk geval werd ik getipt omdat ik in de organisatie zit van de shetritten.
Vind het jammer om te lezen dat iedereen het zo negatief ervaart, zeker omdat wij altijd aangeven tips graag te melden zodat we het iedereen zoveel mogelijk naar hun zin kunnen maken.
Zouden degene die tips of opmerkingen hebben mij alsnog een pb kunnen doen? Zo kunnen we het wellicht verbeteren.
Ik hoop dat jullie nog eens een kans willen geven!

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:29

Ik zal dan maar een pb sturen na mijn ongezoute mening :')

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:29

Sascho schreef:
Hallo allemaal.
Sommige van jullie zullen mij kennen anderen misschien niet.
In elk geval werd ik getipt omdat ik in de organisatie zit van de shetritten.
Vind het jammer om te lezen dat iedereen het zo negatief ervaart, zeker omdat wij altijd aangeven tips graag te melden zodat we het iedereen zoveel mogelijk naar hun zin kunnen maken.
Zouden degene die tips of opmerkingen hebben mij alsnog een pb kunnen doen? Zo kunnen we het wellicht verbeteren.
Ik hoop dat jullie nog eens een kans willen geven!


Hee Sascha! Je onderschrift klopt nog niet. Je nieuwe moet er nog bij :D

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:33

Ymor schreef:
Sascho schreef:
Hallo allemaal.
Sommige van jullie zullen mij kennen anderen misschien niet.
In elk geval werd ik getipt omdat ik in de organisatie zit van de shetritten.
Vind het jammer om te lezen dat iedereen het zo negatief ervaart, zeker omdat wij altijd aangeven tips graag te melden zodat we het iedereen zoveel mogelijk naar hun zin kunnen maken.
Zouden degene die tips of opmerkingen hebben mij alsnog een pb kunnen doen? Zo kunnen we het wellicht verbeteren.
Ik hoop dat jullie nog eens een kans willen geven!


Hee Sascha! Je onderschrift klopt nog niet. Je nieuwe moet er nog bij :D
Hé! Dat klopt! Ga ik doen haha!

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:41

Kcinarual schreef:
Gaaf dat uizicht! Nederland is eigenlijk best saai zo plat.


Voor wandelen ben ik het zeker met je eens, maar mennen is echt heel lastig met die heuvels. De hoogste toppen waren daar 650 m dus aardige hellingen. De nieuwe eigenaar vond het bij ons juist zo mooi vlak.

IngridM schreef:
Sharani; hoe vond je het weekend en de plek voor je pony, goed gevoel bij?
En ja, vriendje zou leuk zijn voor Alf. Hopelijk gaat het allemaal lukken met de bruikleenpony en wordt dat zijn vriendinnetje.


Was een heel leuk weekend, we overnachten bij de nieuwe eigenaren. Vond dat best spannend want voor het zelfde heb je geen klik en zit je de hele avond met elkaar opgescheept. Maar dat was gelukkig helemaal niet zo en de avond vloog om. Is ook echt een droomplek waar hij staat, zoveel ruimte en echt geschikt voor kleintjes. Dus ja, een heel goed gevoel er bij. Zondags nog gewandeld in een mooi bos waar we doorheen kwamen op de terugweg en in plaats van makkelijk en snel eten langs de snelweg een restaurantje opgezocht in een dorpje.

Een diarree aan foto’s _O- , dat kreeg ik op zondag toegestuurd van de nieuwe eigenaar.

Zag op insta je foto voorbij komen Ingrid, leuk uit maar ook :brr: .

Hier ook geen goede dingen gehoord over de shetland mendagen en in combinatie dat het voor mij ver weg is sla ik over om heen te gaan.

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:12

Neehoor Sharani, hiermee doelde ik niet op jou. En ook niet op Manon. Je hebt af en toe gewoon van die mensen die binnen komen vallen, foto's droppen en weer gaan. Nou.. doeii!

Ik zit ook met een dingetje. Eigenaresse van Tessa, de shetlander die bij mijn nicht staat, gaat de hele tijd op haar pony 'rijden'. pony is amper 85 cm, dat wicht is 12..... Nou die is minstens 1.60. Wat moet ik er mee? Kan wel blijven zeuren maar ze luistert echt niet naar mij, plaatst ze ook nog foto's op insta. {:)-:( Ik kan er niet tegen. Wicht moet een schop onder de kont hebben.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:37

Geen ervaring hier met de indoor dag. De clinic voor tuig passen enzo was toen een keer bij ons op stal. Dat zag er goed geregeld uit.

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:11

Ben nog aan het werk, werd ik gebeld net dat mijn vriend in het ziekenhuis zit.... 8)7 Hij heeft zijn arm uit de kom gehad (viel van een krukje), en heeft hem zelf weer terug gedrukt. Is out gegaan en heeft toen zijn vader gebeld om hem te halen. Ik kan nu ook echt niet weg, zit te wachten op de nachtdienst.... Hij is al wat hypermobiel, maar dat hij het zelf weer terug kon drukken is natuurlijk nooit goed. Hij heeft wel veel spiermassa dus was niks ernstigs gebeurd, hij mag 6 weken niks doen.. daar gaan mijn vrije dagen, lekker voor chauffeur spelen :x

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:16

Kiekeboefje schreef:
Ben nog aan het werk, werd ik gebeld net dat mijn vriend in het ziekenhuis zit.... 8)7 Hij heeft zijn arm uit de kom gehad (viel van een krukje), en heeft hem zelf weer terug gedrukt. Is out gegaan en heeft toen zijn vader gebeld om hem te halen. Ik kan nu ook echt niet weg, zit te wachten op de nachtdienst.... Hij is al wat hypermobiel, maar dat hij het zelf weer terug kon drukken is natuurlijk nooit goed. Hij heeft wel veel spiermassa dus was niks ernstigs gebeurd, hij mag 6 weken niks doen.. daar gaan mijn vrije dagen, lekker voor chauffeur spelen :x


Wat erg zeg!!

Wat is de insta van dat meisje?

StalNollie

Berichten: 9152
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:22

Tips geven wat ze nog wel kan doen met de pony en uitleggen waarom je dit voorstelt, meer kan je niet doen. Is niet jou pony dus helaas dat zijn lastige dingen

Sterkte met je vriend