[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:03

Prachtig gedaan. <3

Great friends are hard to find, difficult to leave, impossible to forget Mowgli & Blitz

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:25

Oh jeej wat gaat dit topic hard :+

Patricia mooie punten! Geeft vast een goed gevoel zo :)

Fenna, mooie staart nu! Nu ook nog zo houden :+

Indi_Vito mooi tuig! Verder vind ik het lastig om tips te geven, ik heb er zelf eerst ook veel gekregen. Ook vanuit hier. Allemaal goed bedoeld! Dat weet ik zeker :)

Mandy, wat sneu dat Max zijn maatje mist... Kos lijkt me wel heerlijk.

Efteling, lang geleden dat ik daar ben geweest. Maar wel erg leuk weet ik nog!

vandaag niet bij de pony’s geweest... had met mijn vriend een rit naar België om wat op te halen. Dat was me wel een lang genoeg dagje zo in de auto (ik moet helemaal vanuit het noorden :') )

Great friends are hard to find, difficult to leave, impossible to forget Mowgli & Blitz

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 20:58

WoW dat is echt wel raar... :wow: hopelijk zijn je schoonouders gauw weer vrij!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 16:13

Wat fijn dat het al iets beter gaat Jenny. Acceptatie duurt misschien wat langer, maar daar mag je zeker je tijd voor nemen!

Stiekem even op het linkje geklikt om te kijken :+ gelijk de gedachte door mijn hoofd: nee... niet doen... hou je in!! :')

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:35

Wat een dekens allemaal. Ik heb er maar 5 geloof ik :D

Knappe pep! Goed begin

Welkom ziva. Leuke pony!

Indi_Vito, dat stalletje ziet er al mooi uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik had net een heerlijk ontspannen buitenritje met Mowgli. Hij deed het echt mega braaf en heerlijk ontspannen! Helaas eindigde het ontspannen ritje niet zo leuk...
We kwamen een hele grote groep wielrenners tegen (waar Mowgli overigens nooit wat om heeft gegeven) Maar dit keer was het mis. Ik stapte al met Mowgli in de berm, heel mooi aan de kant. Echter wouden die wielrenners totaal niet aan de kant en bleven ze met 3 naast elkaar fietsen per rij. Ze gingen dus best dicht langs Mowgli ondanks dat ik keurig aan de kant was. Mowgli raakte in paniek en begon naar achteren te stribbelen. De wielrenners begonnen te schreeuwen om mij vervolgens nog uit te lachen dat Mowgli in paniek was...
Toen alle wielrenners voorbij waren, keerde de rust weer terug bij Mowgli en konden we weer rustig verder.
Vind het ronduit belachelijk dat ze mij geen ruimte gaven en vervolgens ook nog gaan schreeuwen en uitlachen... maar goed. Alles is goed afgelopen. Dat scheelt gelukkig.
Verder wel een erg leuke rit gehad
Afbeelding

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:46

Sunshinedaan schreef:
Zooo spannend zeg Mowgli! Gelukkig dat het goed is gegaan...
wielrenners... -:(-
Zo leuk trouwens dat je zo je hondje meeneemt <3

Nouja wat een verhaal Indi_Vito! Dus volgende keer telefoon gewoon laten liggen :')

Ik ben gelukkig niet de enige die een lichte hekel heeft aan wielrenners? :')
Haha ja mijn hondje vindt dit echt geweldig. Neusje in de wind, geniet er vol op van :+

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:16

Blij dat ik gelukkig niet de enige ben _/-\o_

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:41

IngridM schreef:
Mowgli jouw borststuk van je tuig moet echt veel hoger hoor! Zo trekt ze niet goed met haar borst.

Viel mij ook op, op deze foto. Heb hem daarna hoger gezet idd! Toch bedankt voor de oplettendheid :D
Mowgli is een hij overigens ;)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 14:49

Wauw die ogen. Prachtig <3

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 22:36

Super gave foto odette!!

Pff vervelend dat het steeds terug komt Linsey... hopelijk gaat het deze keer beter

Baby konijntjes, wat lief <3

Ahh knappe Willem

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:52

Bahy diertjes zijn echt om van te smelten <3

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:31

Hier ook nog geen daas gespot gelukkig
Wel heeeeel veel vliegen -O-

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 20:17

Mooie foto’s Romy. Ziet er netjes uit!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 22:07

Ook hier even weer een lekker rondje gemend. Mowgli was heerlijk ontspannen en liep als een engeltje <3
Voordat we onderweg konden, had ik eerst wel een hele vieze stofpony te poetsen :')
Afbeelding

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 08:35

Ach arme pony’s! Fijn dat jij ze zo goed opvangt :D

Veel plezier vandaag Ingrid

Succes met invetten.. moet ik ook hoog nodig weer eens doen bedenk ik me nu :')

Ik ga vanmiddag mijn eerste eigen autootje halen. Zo blij *\o/*

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 08:37

Mandyy schreef:
Leuk! Wat voor auto?

Een Vw polo uit 2000 :)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:28

Mijn eerste autootje is dus iets anders verlopen dan leuk...
hij leek erg goed te zijn en voor mijn gevoel ook. Heeft ook een apk tot volgend jaar juni. Dus fijn, meegenomen. Liet ik hem aan mijn broer zien (die is automonteur) en die concludeerde dat hij nooit goed gekeud had mogen worden en dat die levensgevaarlijk is. Ik moet maandag de rdw bellen voor een herkeuring.
Had dit heel anders verwacht -O- maar goed, kan niet anders...

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:32

mirriejj schreef:
Oh jeetje, ik zou daar rechtstreeks mee terug gaan! Heb je die particulier gekocht of bij een garage?

Particulier.... -O-

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:37

claudiadvx schreef:
Mowgli4 schreef:
Mijn eerste autootje is dus iets anders verlopen dan leuk...
hij leek erg goed te zijn en voor mijn gevoel ook. Heeft ook een apk tot volgend jaar juni. Dus fijn, meegenomen. Liet ik hem aan mijn broer zien (die is automonteur) en die concludeerde dat hij nooit goed gekeud had mogen worden en dat die levensgevaarlijk is. Ik moet maandag de rdw bellen voor een herkeuring.
Had dit heel anders verwacht -O- maar goed, kan niet anders...

Kan je vertellen dat polootjes best probleem auto's zijn. Mijne staat regelmatig bij de garage. Nu brand er bijv al 3 weken het motorstoring lampje :+

Mijn broer heeft al jaren een polo en is zelf ook Vw monteur. Hij heeft er nooit problemen mee :') en hij zei ook dat dit wel te maken is, maar dat dit gewoon niet goed gekeurd had mogen worden.

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:10

IngridM schreef:
Dat is balen Mowgli. Volgende keer maar je broer meenemen!

Dat zeker! Hij baalde nu ook wel dat hij niet mee was geweest, Maarja was niet anders dus neem het ook niet kwalijk.

De polo van mijn broer rijd van Peize naar Leeuwarden of Dokkum. Nooit problemen mee gehad. Die polo komt uit 1994 dus ook al redelijk oud :')

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:18

Susanne schreef:
Wat vervelend! Volgende keer inderdaad je broer meenemen als die er verstand van heeft. Hopelijk kan het gefixt worden.

Ja het kan gemaakt zei hij. We gaan eerst kijken wat de RDW kan betekenen. En anders maakt hij het zelf :)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:57

Oh wat een prachtige foto’s komen er voorbij <3

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:28

Fijn dat je een goed plekje hebt voor alf nu Ingrid! :D

Linsey, wat een gaaf dekentje! Staat Toliene erg mooi

Claudia, wat raar zeg! Snap dat je het mist....

Susanne. Wat een gave foto’s. Willem loopt echt zo gaaf

Wauw wat een manen <3 knappe Jimmy

Wat doen jullie verder met dit warme weer eigenlijk?
Ik zelf durf dan vrij weinig te doen omdat ik bang ben dat ze over verhit raken :o

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 22:07

Mowgli had dat ook op die leeftijd. De ene week was hij “mooier” dan de andere week.

Frummels, veel plezier! Waar gaat de vakantie naar toe?

Ik heb net met Mowgli een ritje van 5 km gemaakt. Heerlijk gereden en hij was mega braaf. Onderweg kwamen we een kudde ezels tegen die enorm hard begonnen te balken. Mowgli schrok en stond meteen stil en keek de ezels met grote ogen aan. En toen er een ezel onze richting op kwam lopen, begon Mowgli heel hard te stappen.
Kortom, Mowgli vindt ezels maar niks :+ ik heb heel hard gelachen _/-\o_
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mowgli4 op 04-07-18 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 23:56

Ahh lief! Gefeliciteerd *\o/*