[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:27

Ayla schreef:
Gaaf Patty! Dat heb je al eens eerder gehad toch?

Vera: https://www.bokt.nl/markt/ad/459630/zga ... n-stoeltje incl 19" wielen, stoeltje en spoorverbreders :)


Gelijk een berichtje gedaan hahah! Kon vanmiddag de foto van de advertentie niet openen maar nu wel !

verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:29

Kiekeboefje schreef:
Uhuh, foto! :)

Welkom Vera! Wat een prachtige pony <3


Dankjewel!
Jij hebt ook een leuke shet! Even gespiekt :D

sakvis
Berichten: 947
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: In de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:47

Milo2012, welkom! Leuke pony heb je. Ik gebruik twee leadropes van Emiel Voest voor dubbele lange lijnen. Voor de dubbele longe gebruik ik twee lijnen van Lammert Haanstra en voor het lange teugelen gebruik ik een menteugel. De slofteugel die ik had vond ik te kort.

Laura, ik ben begonnen met een leerbitje bij mijn pony. Die werd na een poosje doorgeknaagd. Als je dus een bit met rubber of leer wilt, zorg dan dat er toch iets van ijzer in zit. Want ik heb dus mijn bit aan de kant gelegd omdat ik bang wad dat ik binnenkort twee helften van het bit zou hebben. Niet handig voor de kar ;)

Lindsey, fijn dat het na het tobben met Toliene nu eindelijk weer beter gaat. Hoe bevalt je hca? Nog steeds blij mee?

Vera, leuke pony en onwijs gave kar. Ik heb mij echt moeten inhouden om 'm niet te kopen. Ik men ook met een hca. Ideaal! Ik zou niet anders willen.

Lilian, wat ga je nu doen qua kamer? Afwachten totdat het huis van je ouders verkocht is? Of doorzoeken? Lastig hoor, dat je voor zo'n keuze staat.


Ik lees iedere dag mee, maar tijd en puf om te reageren heb ik vaak niet. in het kort; mijn pony staat nu voor de 2e keer in een maand op de kliniek. Ze heeft waarschijnlijk een bacterie in haar longen. Morgen komt de uitslag van de kweekjes. Tot die tijd staat ze in quarantaine, met hoge koorts, omdat men niet weet of het besmettelijk is. Dus mocht iemand nog een dosis 'geluk' overhebben, ik neem 'm graag van je over :)

Knolselder

Berichten: 4326
Geregistreerd: 28-12-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:35

Ik lees dat je 2 verschillende wielen hebt bij HCA. Vanaf welke schofthoogte schakel je over op 19 inch wielen?
En tot welke hoogte passen ze voor eentje met 16 inch?

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:36

sakvis schreef:
Milo2012, welkom! Leuke pony heb je. Ik gebruik twee leadropes van Emiel Voest voor dubbele lange lijnen. Voor de dubbele longe gebruik ik twee lijnen van Lammert Haanstra en voor het lange teugelen gebruik ik een menteugel. De slofteugel die ik had vond ik te kort.

Laura, ik ben begonnen met een leerbitje bij mijn pony. Die werd na een poosje doorgeknaagd. Als je dus een bit met rubber of leer wilt, zorg dan dat er toch iets van ijzer in zit. Want ik heb dus mijn bit aan de kant gelegd omdat ik bang wad dat ik binnenkort twee helften van het bit zou hebben. Niet handig voor de kar ;)

Lindsey, fijn dat het na het tobben met Toliene nu eindelijk weer beter gaat. Hoe bevalt je hca? Nog steeds blij mee?

Vera, leuke pony en onwijs gave kar. Ik heb mij echt moeten inhouden om 'm niet te kopen. Ik men ook met een hca. Ideaal! Ik zou niet anders willen.

Lilian, wat ga je nu doen qua kamer? Afwachten totdat het huis van je ouders verkocht is? Of doorzoeken? Lastig hoor, dat je voor zo'n keuze staat.


Ik lees iedere dag mee, maar tijd en puf om te reageren heb ik vaak niet. in het kort; mijn pony staat nu voor de 2e keer in een maand op de kliniek. Ze heeft waarschijnlijk een bacterie in haar longen. Morgen komt de uitslag van de kweekjes. Tot die tijd staat ze in quarantaine, met hoge koorts, omdat men niet weet of het besmettelijk is. Dus mocht iemand nog een dosis 'geluk' overhebben, ik neem 'm graag van je over :)
oh balen zeg..... Heb helaas geen dosis Geluk over voor je...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:44

Alles bijgelezen hoor :-)
Even geen fut om overal op te reageren.

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:33

Jeetje wat naar Saskia! Waar staat ze? Hopelijk knapt ze snel weer een beetje op.. :(:) Hier ook geen geluk over helaas. Wat een pech in dit topic..

Knolselder: sorry ik weet je naam niet, maar vanaf 1.05 zou ik voor 19" gaan.

verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:37

sakvis schreef:
Milo2012, welkom! Leuke pony heb je. Ik gebruik twee leadropes van Emiel Voest voor dubbele lange lijnen. Voor de dubbele longe gebruik ik twee lijnen van Lammert Haanstra en voor het lange teugelen gebruik ik een menteugel. De slofteugel die ik had vond ik te kort.

Laura, ik ben begonnen met een leerbitje bij mijn pony. Die werd na een poosje doorgeknaagd. Als je dus een bit met rubber of leer wilt, zorg dan dat er toch iets van ijzer in zit. Want ik heb dus mijn bit aan de kant gelegd omdat ik bang wad dat ik binnenkort twee helften van het bit zou hebben. Niet handig voor de kar ;)

Lindsey, fijn dat het na het tobben met Toliene nu eindelijk weer beter gaat. Hoe bevalt je hca? Nog steeds blij mee?

Vera, leuke pony en onwijs gave kar. Ik heb mij echt moeten inhouden om 'm niet te kopen. Ik men ook met een hca. Ideaal! Ik zou niet anders willen.

Lilian, wat ga je nu doen qua kamer? Afwachten totdat het huis van je ouders verkocht is? Of doorzoeken? Lastig hoor, dat je voor zo'n keuze staat.


Ik lees iedere dag mee, maar tijd en puf om te reageren heb ik vaak niet. in het kort; mijn pony staat nu voor de 2e keer in een maand op de kliniek. Ze heeft waarschijnlijk een bacterie in haar longen. Morgen komt de uitslag van de kweekjes. Tot die tijd staat ze in quarantaine, met hoge koorts, omdat men niet weet of het besmettelijk is. Dus mocht iemand nog een dosis 'geluk' overhebben, ik neem 'm graag van je over :)


Arme shet! Hoop dat er morgen wat uit komt waar je wat mee kan zodat ze snel weer beter word!

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:44

Ahh Saskia heel veel sterkte! :(:)

Ik eet oliebollen :Y) papa was even lief.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:46

Sterkte hoor! Wat naar zeg :(:)

Knolselder

Berichten: 4326
Geregistreerd: 28-12-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:59

Bedankt Ayla!
Naast Knolselder luister ik ook wel eens naar Annelies :P

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 01:05

@Sakvis, wat naar hopelijk is die snel terug thuis gewoon!

Verder bijgelezen en welkom aan de nieuwe hier!

Hier overweeg ik hca ook wel voor de mini shet van mijn mama, is nu 2,5jaar en 81cm enige is dat mijn moeder liever een twee zitter zou hebben maar dat lijkt mij in enkelspan sowieso al niet erg eerlijk en weet niet of hij dan nog wel in evenwicht te krijgen is. Weet dat de meneer achter hca wel op wens kan bouwen maar aan alles zitten grenzen. Kans zit er wel in dat de pony in kwestie nog naar 83/84cm gaat gaan. Er vanmorgen mee gaan wandelen en joggen, turbo pony'tje die kleine. :+

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 01:06

Sjors <3

Gaaf suzanne die les !!

Ik weet niet meer wie t vroeg maar ik ben al een poos de vital van pavo aan t testen en erg tevreden. Hij eet t goed en blaast er niet van op ( gigant is behoorlijk gevoelig op zn darmen met sommige brokken)

Vera welkom ! Mooie pony. Ik men zelf ook met een hca. Echt een tol sulky wil niet meer anders.

Zaterdag weer een wedstrijdje gepland in heeten. Mn moeder en vriend gaan gezellig mee :)

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 01:39

Hoelaat start je Linda? Ik start ook in Heeten. Mooie thuiswedstrijd 10min rijden :D

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:20

Sakvis wat naar zeg :(:) Arme pony! Ik ben benieuwd wat er uit de kweekjes komt.

Linda & Patty op wedstrijd morgen! Succes dames :*

Het is Black Friday! Wie gaan er vandaag los met shoppen?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:28

Susanne schreef:
Het is Black Friday! Wie gaan er vandaag los met shoppen?


Ehhhh jij? :D

ik in ieder geval niet, heb nog veearts schulden bij mijn vent hahha. Die schiet gelukkig alles voor.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:29

Nee ik niet :D Niks nodig eigenlijk. Maar de dag is nog niet om :Y)

Lief van hem!

Mandyy

Berichten: 30500
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:36

Susanne schreef:
Sakvis wat naar zeg :(:) Arme pony! Ik ben benieuwd wat er uit de kweekjes komt.

Linda & Patty op wedstrijd morgen! Succes dames :*

Het is Black Friday! Wie gaan er vandaag los met shoppen?

Ik niet nu met die 'leuke' dierenartsrekeningen.

Sakvis, wat naar! Veel sterkte! :(:)

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:18

Hier overweeg ik ook die pavo vital omdat het goed te krijgen is enkel of het zo goed is weet ik nog niet, heb hier een kortingsbon liggen die bij eens staaltje kwam dus twijfel.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:46

Wat gezellig allemaal nieuwe mensen! :) Welkom

Sakvis, rot zeg.. veel sterkte :(:)

Susanne: ik wil heel graag shoppen want heb best nog een en ander nodig voor Pepper! Maar ik kom de website van Epplejeck niet op.. Bij Divoza vind ik de Black Friday Sale heel teleurstellend, maar een paar items waar het voor geldt. :n

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:59

Ik wil ook shoppen, maar er is geen korting op wat ik wil bestellen -O-

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:09

Bij mij is de webshop super traag. Hij is nu letterlijk al 8 minuten de pagina met zweetdekens aan t openen en de website zelf duurde ook al ruim 10 minuten. :=

sakvis
Berichten: 947
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: In de stal!

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:18

Ik heb toch best een leuke korting gekregen op een deken bij agradi. Van 175 naar 100. Ik had nog geen regendeken en als dit gebeuren in de kliniek over is, dan moet de pony met guur weer een deken op. Nou, nu hebben we maar gelijk een goede van Rhino.

Ayla, ze staat in Utrecht. De artsen staan eigenlijk nog steeds voor een raadsel. Er is al ontzettend veel aanvullen onderzoek (2x scopie, 2 x röntgen, 1 x echo, tig keer bloed, dingen op kweek, longmonsters , zand, wormen, gebit ect) gedaan en er komt steeds maar weinig afwijkends uit. Enige waar ze nu dus over uit zijn is dat er een verhoogde concentratie bacteriën in de longen zit. Ik hoop dat ze vandaag de spelt in de hooiberg gevonden hebben, weten welke bacterie het is en dat ze dan gericht kunnen gaan behandelen. Dan mag ze hopelijk ook uit de isolatie.

verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:51

Ah nog steeds afwachten dus sakvis..

Hahah iedereen paarden spullen inslaan ? Scheelt meestal weer een hoop geld deze dag _/-\o_
Ik zit op school nu en zie dat m’n bucas deken geleverd is *\o/* hopelijk past hij

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:19

Patty ik start om kwart voor 2 voor de eerste keer.
Blijf jij lang hangen? Zo ja zou je mij voor kunnen lezen ? Dan hoef ik Mn moeder niet mee te slepen namelijk.

Ik mag niet shoppen van mezelf heb een koopnverbod tot 2018! :)