Ik vond die van Human and Horse ook heel fijn! Maat die was 225 en de biothane kan ik verkopen voor 55 euro.
Ik had mijzelf de kaptoom cadeau gedaan na het behalen van mijn theorie-examen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabel_k schreef:Wat een heerlijke foto's allemaal weer. Bij ons was het helaas even hectisch door een lollitrem vergiftiging op stal. Veel paarden ziek. Haley had het geluk dat het bij haar heel erg meeviel maar daardoor moest ik helaas wel verhuizen. Daar baalde ik enorm van. Zo'n gupje en dan binnen 3 maanden weer moeten verhuizen. Gelukkig is ze er verder zonder al te veel kleerscheuren afgekomen en is ze inmiddels weer gesetteld op haar nieuwe plek. Een hele fijne plek waar ze weer alle ruimte heeft met een prettige kudde. Maar ja, ik had haar liever helemaal niet verhuisd natuurlijk...
Isabel_k schreef:Wat een heerlijke foto's allemaal weer. Bij ons was het helaas even hectisch door een lollitrem vergiftiging op stal. Veel paarden ziek. Haley had het geluk dat het bij haar heel erg meeviel maar daardoor moest ik helaas wel verhuizen. Daar baalde ik enorm van. Zo'n gupje en dan binnen 3 maanden weer moeten verhuizen. Gelukkig is ze er verder zonder al te veel kleerscheuren afgekomen en is ze inmiddels weer gesetteld op haar nieuwe plek. Een hele fijne plek waar ze weer alle ruimte heeft met een prettige kudde. Maar ja, ik had haar liever helemaal niet verhuisd natuurlijk...
TinkerTreas schreef:Isabel_k schreef:Wat een heerlijke foto's allemaal weer. Bij ons was het helaas even hectisch door een lollitrem vergiftiging op stal. Veel paarden ziek. Haley had het geluk dat het bij haar heel erg meeviel maar daardoor moest ik helaas wel verhuizen. Daar baalde ik enorm van. Zo'n gupje en dan binnen 3 maanden weer moeten verhuizen. Gelukkig is ze er verder zonder al te veel kleerscheuren afgekomen en is ze inmiddels weer gesetteld op haar nieuwe plek. Een hele fijne plek waar ze weer alle ruimte heeft met een prettige kudde. Maar ja, ik had haar liever helemaal niet verhuisd natuurlijk...
Getsie, dat is schrikken. Gelukkig viel het mee bij haar.
Maar waarom moest je hierdoor verhuizen? Passen ze het hooi niet aan ofzo?
Zaterdag gaan we Lyn ophalen![]()
We hebben een 1, 5 paards trailer gehuurd. Zetten jullie zo'n kleintje dan los in de trailer?
Vast zetten vind ik eigenlijk best spannend als ze zoveel ruimte hebben om te draaien.