[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:47

Sacho; gaaf dat het zo goed ging! Super leuk om te doen, 4 van die power pony's!

Kiekeboefje; ik gebruik ook Endomondo. Fijne app. Ik vergeet hem alleen wel eens uit te zetten als ik terug op stal ben dan klopt er geen hol meer van haha

Ayla; wat ziet Sjors er goed uit zeg!

Hier in Delft ook niet veel geweest met het weer.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:55

Nou ik neem mijn woorden terug. Het heeft hier gehoost! Vele bomen om, en is nog niet veilig. Gaat nog even door... :oo

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 09:00

Hier ging het wel even te keer maar het was maar kort, alleen wat takken uit de bomen, gelukkig.

Ik gebruik ook endomondo, het klopt niet precies maar zo kan ik wel ongeveer zien hoe ver ik gereden ben, de max snelheid klopt vaak niks van

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 16:01

hier viel het ook weer erg mee

vanochtend lekker aan de dubbele longe gewerkt en de baby weer eens een paar minuutjes aan de longe met singel en staartriem

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 16:37

Leuk Patricia! Ik wil binnenkort ook spelenderwijs met Don beginnen met wat ‘werkjes’ (lees: singeltje om, etc). Voor nu zijn we hard bezig met leren voetjes geven want dan kan hij hopelijk gelijk met Willem naar de smid over 2 weken..

Morgen wil ik met hem naar het strand met de trailer. Even laden en kort stukje rijden naar het strand en kijken wat hij er van denkt.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 16:53

Afbeelding
Sparkle doet nu 2 a 3 x per maand een keer een paar minuutjes wat . Ze vind het zo leuk. Voetjes enzo en spuit plaats alles vind ze prima.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 18:12

Jenny bij jullie geen schade door het weer?

Hier viel het gelukkig mee, behalve heel wat regen. En dan nog is alleen de bovenste laag van de paddock nat :z

Susanne en Patricia lekker de jonkies bezig. Leuk!

Ik heb besloten een ander huisje de zoeken voor Cookie.
Hij past gewoon niet in m'n spannetje en ik vind 4 paardjes teveel. Ik merk dat ik het lastig vind om de individuele aandacht te verdelen en krijg er (bijna) stress van.
Het is een leuk paardje, superbraaf, dus hij komt vast wel goed terecht (Ik heb er geen haast mee).

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 18:49

Die had ik niet zien aankomen. Sterkte, moeilijke beslissing maar begrijpelijk.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 22:56

Jeetje Daniëlle! Schrik er een beetje van. Ik snap je wel! 4 is ook veel. Zeker als je daarnaast gewoon werkt en huishouden hebt. Sterkte en ik hoop op een 5 sterren huis voor Cookie!

Hier wel schade, 2 bomen omgewaaid in de weide. Het bos hier in de buurt is heel wat bomen minder.... zo zonde, echt dikke oude bomen. Hier vlakbij een huis en auto aan gort. We hebben geluk gehad, het ging er hier erg ruig aan toe!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:15

Heftig Jenny!
Hier vannacht ook weer noodweer geweest -O- Gelukkig geen gekke dingen gebeurt zover ik weet.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:17

Heeft ook weer iets stoers :) storm vind ik nooit erg.

Wij hebben nu de Pinksterkermis voor de deur :)) heel leuk!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:51

Storm ben ik niet bang voor; met windkracht 10 ben ik op het strand te vinden :D Ben er dol op (strand sowieso), maar met storm is het zo’n gaaf gezicht!

Onweer (en dan vooral het geluid) vind ik eng :o
Laatst bijgewerkt door Susanne op 06-06-19 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:51

Jeetje wat een noodweer vannacht

Wat onverwacht Danielle, maar ik snap het wel! 4 is ook mega veel.

Jeetje Jenny, ik hou ook echt niet van dit weer, ben doodsbang voor onweer :o

Lekker bezig met de jonge beestjes, ben zo benieuwd hoe ze straks voor de wagen zijn.

Voor wie het nog vroeg, Bink heb ik verkocht omdat ik er weinig mee kon, vanwege een men ongeluk, dus stond hij maar een beetje als paddock/weideversiering. Op den duur wordt het toch wel een beetje een dure weideversiering en verdient hij ook gewoon meer aandacht. Toen kwam er een 5 sterrenhuisje op mijn pad, dus daar hoefde ik niet heel lang over te denken. Mis hem wel enorm, maar het is beter zo.

Ik heb ook een nieuwe labradorpuppy, meet Senna <3
Afbeelding

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:52

Senna is suuuuper cute en in het echt nog veel leuker <3

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:59

Wat een leuke pup!
Linsey ga je er wel weer een 2e bijnemen?

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:31

Wat een leukie is Senna <3 <3

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:38

Ach wat een leuke pup! <3

En ja ik twijfel al even natuurlijk, maar heb nu het idee dat ik zes maar half doe... en dat is een heel vervelend gevoel en niet eerlijk naar de paardjes toe.

Hier is afgelopen nacht zelfs de aardlekachakelaar eruit geklapt door de onweer :wow:
Ik schrok me het lazarus van de klap, vriendlief bleef gewoon slapen (hoe doen ze dat toch?!) 8)7

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:12

Ik snap je volledig hoor. Het is ook gewoon een veel te dure hobby om ze maar te laten staan. Hoop dat je gauw een fijn huisje voor hem gaat vinden! Al wat reacties gehad? Zag ‘m op Facebook voorbij komen.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:53

Ja mannen en onweer, mijn vriend zegt gewoon, doe je ogen dicht en slaap gewoon, er is niks aan de hand :') Nou ik ben gewoon tot half 3 wakker geweest, terwijl de wekker weer half 7 ging. Mag hopen dat deze avond en nacht de onweer even achterwegen blijft :o

Ik snap precies wat je bedoeld Danielle, ik had hetzelfde met Bink. Het was eigenlijk ook niet meer helemaal haalbaar. 32 uur werken, hbo studie, huis en de nodige werkjes daar omheen, tijd voor vriend en vriendinnen en dan nog Toliene. Daardoor dacht ik steeds vaker ach Bink staat prima daar.. Ben blij in dat opzicht dat hij bij zijn nieuwe huisje nu alle aandacht krijgt.

Nee voorlopig geen 2de pony, over een aantal jaar als Toliene richting de 20 of ouder gaat, of als Toliene door wat voor reden dan ook moet stoppen of minderen met trainen, dan komt er zeker eentje bij. Maar wat het dan precies gaat worden, geen idee nog :)

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:24

Het schijnt hier vannacht ook behoorlijk te keer te zijn gegaan, maar ik lijk wel een man zo te lezen, mij krijg je niet wakker haha.
Suus ik denk dat dat ook wel het verschil is met dat jij aan zee woont, met zoveel wind waait er op het strand weinig om, haha. Hier in het bos wil je echt niet zijn met zoveel wind, gelukkig zijn rondom ons huis vorig jaar alle dode bomen weggehaald want dat was elke keer weer spannend.

Aah wat een leuke pup!

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:13

Zo was ik weer ...

Ik zie een knappe (en onwijs witte) Sjors voorbij komen lekker dat jullie weer in de bak aan t rijden zijn.

Sterkte met de verkoop van cookie. Ik snap je volledig. 2 is niet eens haalbaar voor mij. Soms is 1 al teveel ...

Ik zag een Chico die t onwijs braaf had gedaan in m’n eerste wedstrijd. Super Sascha. Hij past er heel mooi tussen.

Voor alle wedstrijden en punten ... gefeliciteerd allemaal.

Gigant heeft weer een week stil gestaan ... daarvoor wel genoten van t bos en de dressuur ook weer eens wat opgepakt.

Afgelopen weekend onverwacht een heel weekend naar een festival geweest i.p.v. alleen de zaterdag. As weekend moet ik werken op een festival. Dus als ik dinsdag weer thuis ben moet gigant er ook weer aan geloven.

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:55

Druk druk linda! Wel leuk, festivals, maar snap dat je dan weinig tijd meer hebt voor gigant haha.

Ja Chico misstaat zeker niet vind ik zelf, omdat hij toch zeker 10cm groter is, was het een beetje afwachten, maar ik vind dat je dat helemaal niet zo ziet

StalNollie

Berichten: 9118
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:58

Onweer prachtig fenomeen, zie het alleen niet zoveel! Ogen dicht en lekker slapen haha

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:20

Ik vind onweer wel vet :D Maar ik ben blij dat Nick kan schuilen, haha.

Ik snap het wel Danielle, ik vind 1,5 paard al veel soms. Je vind vast een leuk huisje voor hem!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 07:24

Sascha, ja dat denk ik ook :') In een bos heb je snel meer schade. Al waaien hier ook wel eens dingen om, ons tuinhuisje verliest elke storm weer onderdelen _O- Gelukkig ligt de offerte voor een nieuwe klaar haha.

Linda lekker druk! Gigant geniet van een soort mini vakantie? :D