[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StalNollie

Berichten: 9119
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:43

Leuk geshopt. Waarom 3cappen!!

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 01:02

Ik wil graag dat alle benodigde artikelen voor mijn grooms beschikbaar zijn en met een 4 span heb je 2 grooms achterop

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:21

Lekker geshopt Sascha :D

StalNollie

Berichten: 9119
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:54

Aah op die fiets! Wel mooi inderdaad als ieder hetzelfde heeft.
Nog paar daagjes dames en dan begint het betere weer te komen

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:13

Gelukkig wel! Ben er nu wel klaar mee :7

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:05

Lekker geshopt Sascha!

Tel echt de dagen af tot het weer opknapt. Maar eerst zo maar weer het regenpak aan op de fiets -O- .

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 12:44

Verlang hier ook naar het beter weer.

Terug erg ontgoocheld in mensen hier, deze die ziek was laat al sinds dinsdag niks meer horen. Iets zegt mij dat ze helemaal niet ziek is maar gewoon niet wou zeggen dat ze geen interesse meer had :( . Een goed thuis is die pony precies niet gegund, staat al van november te koop. Toen was het wel een slechte periode met de winter maar zou toch stil aan op gang mogen komen dat ik een goed plekje voor hem vind.

StalNollie

Berichten: 9119
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 12:51

Handel begint heeel zachtjes wat aan te trekken, maar het weer speelt nu ook enorm mee
Helaas maak ik wekelijks mee wat de mentaliteit is van sommige erg jammer en frustrerend. Merk dat ik daardoor in het algemeen al korter af ben tegen kopers

Zwarte shet bijv ophaal prijs het weekend duidelijk vermeld incl de prijs. was prima toch afbieden uiteindelijk hun alsnog akkoord gegaan met wat ik vroeg of ik hem dan woensd kan brengen!
Nee weekend was afspraak. Maandag dan! Nee weekend was afspraak. Normaal had ik toegegeven maar dat doe ik niet meer. Ben toch echt duidelijk geweest en die pony is me meer waard en staat me niks in de weg.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:00

Ja die heb je ook inderdaad, in het voorjaar ging hij verkocht zijn. Had hem enkele weken te koop dan samen met Rio maar eruit gehaald omdat die op de weide kon en vond zijn lichamelijke belangrijker dan snelle verkoop even. Nu goed vroegen geen minuut over de prijs tot we gingen afspreken voor de ochtend erna wanneer ze hem kwamen halen, die vrouw vond er niet beter op dan hem volledig door de modder te trekken om zo enkele honderden van de prijs af te krijgen >;) . Verkoop ging uiteraard niet door, niet op zo een manier en is dan niet dat ik er niet over wou praten maar niet als er modder gegooid wordt.

StalNollie

Berichten: 9119
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:09

Die mensen stuur ik ook weg afbieden omdat de pony op bepaalde punten hun niet bevalt.
Dan koop je hem toch niet prima hoor.
Vaak zijn dat wel mensen die verder handelen. Ik zou dat bijv ook doen maar ik heb een ander doel maar bespreek dit van te voren al af voordat ik ga komen

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 14:12

Ik vind het altijd zo apart dat mensen in de winter minder graag een pony kopen als in de zomer :') Ik bedoel, volgend jaar wordt het ook gewoon weer winter.

Ik weet het niet, vind het gewoon apart. Als ik nu een pony zou tegenkomen die ik graag wil koop ik ‘m, ongeacht het seizoen.


Verder zijn mensen soms inderdaad heel aso als het op (ver)kopen aan komt. Hoeveel moeite is het nou om even te zeggen dat je geen interesse meer hebt/verder kijkt?

Had het laatst nog op marktplaats. Iemand zou iets van me overnemen, ze had het adres gestuurd en mijn gegevens ook gekregen en zou geld overmaken. Na een week heb ik gemeld dat ik nog geen geld ontvangen had, geen reactie (wel gelezen). Na weer een week heb ik gewoon gezegd dat een reactie wel netjes zou zijn en dat het artikel weer te koop gezet was. :evaw:

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 14:52

Het is echt erg tegenwoordig. Ik had afgelopen najaar mijn western showkleding op marktplaats en Facebook. Reageerde een kennis uit de minipaarden wereld dat ze dolgraag 1 blouse wilde hebben, prima natuurlijk. Na een week nog steeds het geld niet op mijn rekening dus een berichtje gestuurd. Geen reactie, later nog een berichtje en weer geen reactie.. ik begrijp dat dus echt niet :n . Die persoon heeft sinds enige tijd een shop in men en minipaarden spullen dus je zou denken dat ze doordat ze zelf ook met verkopen te maken heeft wel netjes reageert, maar niet dus. Zeg het gewoon als je geen belangstelling meer hebt _-:( .

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 15:29

Suus dat zie je ook met stallen en bijrijdpaarden (hier in de omgeving dan) Vanaf april gaat iedereen wisselen van stal en dan staan er ook allemaal advertenties op MP en FB en ook zo met bijrijders, vanaf maart april zoeken alle 16-18 jarigen een bijrijd/verzorgpaard. Dan vraag ik mij echt af, stoppen die er in november dan weer mee ofzo :') ?

Indd van die advertenties waar niet meer op gereageerd word is niet netjes. Heb voor de eigenaar van mijn bijrijdpaard haar oude zadel op FB gezet. Heel veel reacties op maar puntje bij paaltje gewoon geen reactie meer. Ja laat dan maar zitten hoor :=

Leuke spulletjes heb je gekocht Sascha!

Lori Jammer dat dat equitana tegen viel. Kon ook mee gaan dit jaar met Sakvis en Hilary maar helaas kon ik geen vrij krijgen voor die dag :(

Ingrid welkom terug! zag inderdaad je foto's voorbij komen op Insta, hoe is het nu met alfie?
beterschap trouwens, al wat opgeknapt

Linsey oh sjitt wat heb jij gedaan dan:?! beterschap!

Mijn ID is terug gevonden door een buschauffeur! had voor vandaag al een afspraak staan bij het gemeente huis en 2 uur ervoor stuurt hij mij een berichtje of ik toevallig iets kwijt ben :') uhh ja mijn ID, krijg ik terug nou die heb ik hier ik van ma-vrij van 7-15 op het busdepot op het industrie terrein ik zie je dan wel verschijnen.
Superblij, scheelt me weer 100 euro (id laten maken + spoed want heb hem woensdag weer nodig)

Vandaag de osteopaat geweest voor floor, zn SI gewricht waren zowel links als rechts gedraaid (again -.- ) waardoor zijn lendenen onder heel veel spanning stond en hij zoveel mogelijk gewicht op zijn voorbenen hield om te compenseren en hij dus niet zuiver liep... arme man :(:)
Mijn osteopaat zij dat het misschien een goed idee is om een reputex deken voor hem aan te schaffen zodat zijn spieren wat soepeler blijven. en evt nadat het is opgebouwd de deken als onderdeken te gaan gebruiken.

Normaal heeft hij maat 90/118-115. Welke maat kan ik hier het beste onderdoen? en wat is nu het exacte verschil tussen de normale reputex en de reputex light?

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 15:52

Denk gewoon 115, voor Echo heb ik de recuptex en de smartex beide in 110. De light heeft vliegendeken stof aan de zijkanten de gewone stay dry fleece met gladde stof er over.

Gelukkig dat je ID is gevonden!

StalNollie

Berichten: 9119
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 16:36

Lillian wat fijn dat je je id kaart weer terug hebt scheelt toch weer even 100€
En fijn dat floor weer behandeld is, heeft dit puur met de spierwerking te maken of staat ze ergens op haar hoefjes wat scheef of beenstand?

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 16:46

Light is er naar mijn weten niet in ponymaten. Zou voor zijn gewone maat gaan :) Super fijn dat je ID weer gevonden is trouwens! Scheelt je een hoop gedoe.

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 16:56

Waarschijnlijk tijdens een bok/racepartij raar te terecht gekomen, SI gewrichten kunnen niet zo goed tegen die rare bewegingen schijnbaar.

wacht het is geen reputex light maar de gewone in het navy oranje
https://hypostore.nl/bucas-recuptex-the ... ranje.html
Welke maar denken jullie dat ik het beste kan nemen?

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 17:33

Hoe groot is hij ook al weer? Willem heeft de 125..

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 17:47

92 cm :)

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 18:20

Ik denk niet dat mensen bewust kiezen om een pony in de zomer aan te schaffen ipv in de winter.
Ik denk dat ze in de zomer ineens denken, oh een pony is wel leuk en dat die gedachte in de winter gewoon minder snel opkomt. Wij kiezen natuurlijk heel bewust voor de aanschaf van zon dier en dan maakt het weer niets uit maar bij impulsaankopen speelt dat zeker een rol

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:12

Ja mensen zijn irritant met aankopen. Ik heb de pennymeisjes nu die een artikel écht heel graag wil hebben! Maar kan volgende week pas betalen :')
Nou sorry, als er een koper komt die dat nu wil kopen, is ie toch echt aan degene met geld verkocht.
En dan zijn ze (zwaar) beledigd :+

Ik overweeg ook de bucas recuptex voor Fleur. Maar wil die aanschaffen als we ons eerste winstpuntje in de B hebben *D

Heb vanmiddag rondje gewandeld met Fleur en Sem. Was letterlijk uitwaaien zeg! Gelukkig wel droog.
Na het weekend wordt het mooier weer *\o/*

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 08:23

Ja lastig vooral veel Penny meisjes inderdaad die iets willen hebben..
Pony's daar in tegen gaan juist wel heel snel.
Mijn pony's zijn dol op de recuptex. Faya wordt er relext van en caya en beauty lekker soepel.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:27


Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:38

Thanks voor de tip :D

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:52

Mooie tip!

Ik lig grieperig op de bank. :(
Vanochtend nog wel bij Max en Macgic geweest. <3