FSP 3-Jarige Gelderse Paarden 2006

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zadina

Berichten: 149
Geregistreerd: 18-04-06

FSP 3-Jarige Gelderse Paarden 2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 23:03

Hoi Hoi!

Ik vroeg me af of een van jullie nog mee doet aan deze wedstrijd voor 3-jarige gelderse paarden? (ik weet niet of ik dit topic hier goed plaats!)
Of dat jullie ervaring hebben met zo'n wedstrijd.

De eigenaar van Wendy (ook een 3-jarige gelderse) kreeg deze brief ook en vond dat ik zelf maar moest weten of ik mee deed.

Bedankt voor het lezen!
Groetjes! Haha!

Anoniem

Re: FSP 3-Jarige Gelderse Paarden 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:16

Nee. Had voor die van mij vorig jaar gemoeten (is nu 4) maar ik vind het veel te gek wat ze van een 3 jarige verwachten. Het is op dezelfde dag als de IBOP dus ik ga wel kijken, maar persoonlijk vind ik het voor een 3 jarige veel te veel gevraagd en dus ook geen wonder dat ze niet veel deelname hebben.

Zadina

Berichten: 149
Geregistreerd: 18-04-06

Re: FSP 3-Jarige Gelderse Paarden 2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 20:35

Oke. Weet je misschien ook wat ze vragen?
Of lees ik die brief gewoon heel blond?

Eliene

Berichten: 1075
Geregistreerd: 29-04-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: FSP 3-Jarige Gelderse Paarden 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:23

Ik ga iig volgende week kijken, wordt weer een halve wereldreis (ivm files enzo zeer bijtijds de deur uit) maar ik wil eens zien wat er precies verwacht/gevraagd wordt. Mss iets voor over 2 jaar met Angeliene... we gaan eens kijken.

Anoniem

Re: FSP 3-Jarige Gelderse Paarden 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:41

Zoals te lezen krijg je wss nog wat je merrie moet laten zien. Ik denk dat je het kan vergelijken met een rubriek bestgaand rijpaard. Dus stap draf en galop.

24 november FSP-wedstrijd voor driejarige Gelderse Paarden bij Stal 't Hooge End.

De stichting Fokkerij Stimulerings Plan organiseert de FSP-wedstrijd voor driejarige Gelderse paarden bij Stal ’t Hooge End, Hengelderweg 4, 6942 NC in Didam op vrijdag 24 november 2006. Startgerechtigd zijn alle in 2003 geboren paarden die afstammen van een Gelderse hengst die in 2002 was ingeschreven bij het Fokkerij Stimulerings Plan. Dit zijn de hengsten Bazuin, Elegant, Koss, Laurentz, Parcival, Sirius, Walser en Zichem.
Er wordt gestreden om de titel FSP-kampioen Gelderse Paarden, voor het paard met de hoogste totaalcijfers voor het exterieur en de presentatie onder het zadel of in het tuig. Alle paarden moeten deelnemen aan het onderdeel exterieur. Verder dienen de paarden deel te nemen aan de zadelproef of de aangespannen proef. Deze keuze kan op het inschrijfformulier, dat als bijlage aan dit bericht is gekoppeld, aangekruist worden.
Bij het inschrijfformulier dient een kopie van het stamboekpapier te worden meegestuurd. Zonder kopie of onvolledig ingevuld wordt het inschrijfformulier niet in behandeling genomen. Bij inschrijving voor de FSP-wedstrijd bent u te allen tijde het inschrijfgeld verschuldigd, tenzij u een veterinaire verklaring kunt overleggen waaruit blijkt dat het paard niet in staat was aan de wedstrijd deel te nemen.
Inschrijven vóór 17 november 2006 bij het FSP-secretariaat, Achterbroekweg 2, 7731 PN Ommen. Het inschrijfgeld bedraagt € 12,50 per paard. Hiervan ontvangt u een faktuur.
Het volledige reglement kunt u vinden op www.vsnhorses.nl. Na inschrijving ontvangt u enkele dagen voor de wedstrijd verdere informatie.

Dit zijn de FSP hengsten van 2006
Bazuin, Elegant, Koss, Laurentz, Rubus B, Sirius, Vitens

Eliene

Berichten: 1075
Geregistreerd: 29-04-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: FSP 3-Jarige Gelderse Paarden 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:58

Ik dacht dat er bij de zadelproef ook een sprongetje/lijntje springen moest worden getoond. Ik belde idd al hoe laat alles precies begon maar dat was ook nog niet bekend, bel daar komend weekend nog even over terug. Zal wsl 09.00 uur worden dachten ze.

SophievdV
Berichten: 14757
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: FSP 3-Jarige Gelderse Paarden 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 12:39

Ik wil, afhankelijk van Zamyra's ontwikkeling, volgend jaar graag meedoen Lachen
Wil eerst zien hoe Zamyra het rijden op zich oppakt Lachen Vind het wel een leuk initiatief! Ja