Lol met mijn cruzado!!!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evelienepien

Lol met mijn cruzado!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 19:11

Hai!
Ik wil jullie bij deze laten weten dat ik blij ben met mijn cruzado (Andalusier x KWPN)! In juni heb ik mijn vorige paard laten inslapen en deze heb ik sinds een aantal maanden. In het begin vond ik raar een ander paard en was ik nog verdrietig maar sinds kort kan ik echt van "My Little Pony" genieten Haha! ! Hij is 3 en nog niet bereden! Dat wil ik doen als ie 4 is dusse ....ben ik wel dingen met hem aan het doen, die blij en leerzaam voor hem zijn en ik heb lol met hem!

Ik heb zelf geen ervaring met het Spaanse ras en tot op heden kan ik zeggen: ik vind het super Pling !
We wandelen, fietsen, longeren uiteraard, zadelmak is ie ook al en verder wil ik hem bomproof maken (mijn vorige paard was nogal verschieterig vandaar die drang, denk ik! Bloos ).
Dusse bij deze foto´s van Guillermo en ik tijdens een bomproofexperiment
*LOL* ! Cool hé Cool ?

Afbeelding

Afbeelding

En ik vind het zo fijn dat ik weer kan genieten en er plezier mee heb! Jippie!

janee25

Re: Lol met mijn cruzado!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 21:50

haha, zoiets zou dus ook echt iets voor mij zijn.. Om daar met paraplu's te gaan lopen zodat hij daar niet meer bang voor is.. Ik vind het in ieder geval goede oefeningen! Ze moeten alles leren toch?!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 22:40

Leuk zeg! Dat zijn altijd goede oefeningen om te doen, ook om het vertrouwen te winnen

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 06:51

Nou klinkt heel enthousiast Haha! .

Zelf ben ik ook altijd bezig met paraplu's, stukken plastic, plastic zakken en alles wat ik de bak kan inslepen waarvoor ze bang zijn dus vind dat je super bezig bent.

Heel veel plezier met elkaar en foto's zijn altijd welkom Knipoog

polderke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 08:13

Gaaf, gaaf, gaaf !!!
Wat is ie toch ook weer geweldig die gekke Guillermo.
Komt helemaal goed met dat Bomproof.

babbel7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 17:28

Hey Annabell,
lang niet gesproken joh Knipoog Knipoog hihihi deh is ok
leuk dat je zo lekker aan het spelen bent met je ventje,altijd goed voor de vertrouwensband tussen mens en paard.Die blik van hem op de eerste foto is erg lief.Zo'n vragende blik van,dit is vast niet eng met het vrouwtje erbij Cool
Heb je toevallig ook een vlag? daar kun je ook leuke oefeningen mee doen.Of een jerrycan(schrijf je dat zo?) aan een lang touw en dan voortslepen door de bak.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 19:13

Hey, leuk dat je hier ook komt? Zo te zien gaat het super met Guillermo, we komen snel een keer kijken.

Groetjes,

Lisette

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 20:26

Kei leuk jullie reacties Haha! ! Ben ook echt blij Bloos !

Polderke: Inderdaad hij lijkt zo helemaal niet zo klein! Raar, zal wel aan de fotograaf liggen Cheese! !

Babbel7:Ff die geheimzinnigheid, helder maken! Lang niet gesproken Knipoog ; volgens mij de hele dag vandaag zo´n beetje of vergis ik me???????????
Laat het me ff weten voor de zekerheid Lips are sealed , ok?
Wel goede tips van vlag en jerrycan, ga ik proberen!!!!!!!

Lisette: Hai, wat leuk! Hoe is het met Toet? Ben je weer zoetjes aan het rijden? en om op je vraag te wantwoorden: ja, ik ben nog redelijk nieuw hier Bloos ! heb eerst de boel een beetje verkend en had nog niet zo´n behoefte me kenbaar te maken want zat nog met verdriet Pars. En dat begint nu te slijten en nu wil ik het van de daken afschreeuwen dat ik zo blij ben met m´n menneke Haha! ! Enne ..jullie zijn altijd welkom om te komen kijken, gezellie!

babbel7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 10:19

nee je vergist je niet annabell Clown Clown
was best gezellig gister toch?
ik dacht dat je me wel herkende door : deh is ok

leuk dat je ook op bokt komt,veel plezier hier

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:08

Wat leuk!! Ik heb ook een cruzado (óók anda x kwpn), de mijne is nog maar 1,5 jaar maar ook een ontzettende koele in t hoofd!! Haha!