Met eigen paard, voor materiaal wordt gezorgd

Data nog niet bekend (ben nog in overleg)
Mocht hier genoeg animo voor zijn zal het verder uitgewerkt gaan worden mbt niveau en tijden enz.
Groetjes Cloor
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeruaansePas schreef:Wat een leuk idee! Wat moet je paard daarvoor kunnen? Hij moet wel "stok-mak" zijn, neem ik aan.![]()
En wat moet je als ruiter kunnen. Ik denk dan bv aan met een hand kunnen rijden. Dus in het algemeen: wat zijn de basisvoorwaarden paard/ruiter.
Foogul schreef:Ik weet een hele goede locatie in Coevorden (Drenthe). En anders misschien in de Noord-Oostpolder
cloris schreef:Foogul schreef:Ik weet een hele goede locatie in Coevorden (Drenthe). En anders misschien in de Noord-Oostpolder
Drente vind ik best ver![]()
ik kijk nog even verder hoor ben er nog niet uit, enne Barb? natuurlijk mogen Friezen meedoen
moravita schreef:Wat een gaaf idee!!! Ik ben voor. Roep maar waar het is. Uiteraard kan het altijd bij ons in Coevorden. Als wij die dag geen andere clinics hebben komen we er qua prijs helemaal uit. Voor de mensen die van ver komen; paard kan gestald worden en een bed staat er ook nog wel. Kijk ook eens op onze site. www.moravita.com
moravita schreef:Het lijkt me echt loeuk om een groepje bij elkaar te krijgen, wie weet kunnen we dan eens in de zoveel tijd met elkaar trainen, of sla ik nu weer door...Hihi