Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
We willen natuurlijk wel gewoon een gezond paard, waar je niet daarna spijt van krijgt.. en daarom doen we ook rustig aan, tijd zat, we komen vaneigens iets tegen! En we zullen zien wat mijn kennis zegt, want ik vertrouw erop dat hij er genoeg verstand van heeft en hij zal ook eerlijk zeggen of het iets is of niet.. Citaat:Pletje123: Thuis zijn we niet zo van het keuren, kost geld hè, haha.. Maar als we echt interesse hebben en het mocht nodig zijn, dan zullen we daar idd nog wel over denken!

) dat elk paard wel iets kan mankeren, met of zonder papieren, en zijn benen waren zo op het eerste gezicht erg sterk!.. En die manen idd, want manenexceem is erg jammer! maar daar word zowiezo nog goed naar gekeken hoor! En wat het bedrag betrefd, daarom vroeg ik het, wij hadden dat idee namelijk ook al wel.. maar wie nie vraagt wie niet weet hè
Ben benieuwd hoe het afloopt!

en hoogstwaarschijnlijk kopen we hem ook niet..
dus, bellen! Hij was dus maar 1.55 en zij dacht ook dat hij wel wat exceem had.. en dat is inderdaad heel lastig, als je dan toch een nieuw paard zoekt, kan ik er beter eentje zoeken die het niet heeft! En dat klophengst is misschien wel duur, maar dat is eenmalig, als dat gebeurd is, ben je er vanaf.. Dat exceem blijft altijd
eigelijk best wel heel erg voor die paardjes zelf ook!
haha.. owja, ze heeft geen papieren, maar is wel volle Fries, de moeder had wel papieren maar de vader was geen goedgekeurde dekhengst, maar als ik wou kon ik ze nog wel aanvragen.. Hoe dat verder zit heb ik eigelijk niet gevraagd, omdat papieren voor mij eigelijk niet nodig zijn..
Ze was natuurlijk niet zo "mooi" als die henst.. maar had geen exceem en zag er netjes uit.. Ook is ze pas 2.5 dusja, spieren enzo moeten nog komen! Ze sprak MIJ meer aan als die vorige, ze had een heel braaf karakter leek het zo op het eerste gezicht.. Dus ik denk dat dat we nog een keer gaan kijken met die kennis, die kan dan ook meteen kijken of de prijs in de goede richting ligt.. Maar dat laat ik dan nog wel horen!