Fijn adres voor veulen/jaarling/twenter (Fries)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jaike

Fijn adres voor veulen/jaarling/twenter (Fries)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 09:59

Aangezien jaike is afgekeurd ben ik op zoek naar wat anders.

Mijn budget laat het niet toe om een volwassen Fries te kopen die ook nog eens fijn kan lopen. Daarom zoek ik het nu wat lager, qua leeftijd dan Haha!

Ik zoek een fijnbewegend beestje waarmee ik de dressuur in kan, geslacht heeft geen voorkeur, wel houd ik van een wat groffere Fries met flink front.
Uiteraard absoluut geen wit!
Afstammeling zegt me niet zoveel Bloos

ikke20

Re: Fijn adres voor veulen/jaarling/twenter (Fries)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:43

hier bij mij in het dorp zit een man die friezen fokt hobby matig heb ik mijn fries ook vandaan heeft erg mooie beestjes. heeft ook halflinger d8 dat hij nou weer 2 friezen had staan een hengstje die verkoopt hij denk k wel. heeft een hele mooie moeder(moeder van mijn paard) en die fokt mooie veulens.als je meer wilt weten stuur dan ff een berichtje. groetjess

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 23:47

Weet dan niemand een fijne stal/fokker?

Waar hebben jullie dan de paarden vandaan? Of je vind het achteraf toch niet zo fijn, dat kan natuurlijk ook! Clown

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:48

Misschien kan je eens informeren bij stal Meijer in Mariënheem? Geen idee hoe de prijzen bij hun liggen, maar vragen staat vrij natuurlijk.
Ze hebben daar wel leuke paarden. Ik heb drie ruinen gereden die daar vandaan kwamen.