Ik rij sinds vorige zomer intensief paard. Niet in een manège, maar ik krijg wel privé dressuurles. Ik hou me ook bezig met natural horsemanship. Al zo'n drie maanden ga ik bij iemand helpen en werken met paarden op de natuurlijke manier. Ik droom van een Andalusische hengst
die ik liefst van zo jong mogelijk zou willen hebben. Nu heb ik al zoveel verschillende reacties gehad van mensen. Wat is jullie mening hierover? Tips en waarschuwingen over Anda's zijn altijd welkom! Zijn er ook betaalbare anda's te vinden?
Groetjes, naturalgirl
Maar ben al bezig met tweede wei bij te zoeken. Ik ben aan het twijfelen tussen twee paarden of anders een shetje als gezelschapdiertje. Ik denk dat twee paarden het leukst is. Ik zal dan vast en zeker raad en hulp krijgen van de mensen waarbij ik ga helpen. Het zijn schatten van mensen.
1 jaar = er niets van af weten
, maar paardenmensen die ik vroeger kende, die al 5-10 jaar reden, kende er ook niets van. Van paardrijden, ja, maar met paarden omgaan? nee.
Alhoewel ik vrees dat ik daar nooit een hengstenveulen zal vinden voor ten hoogste 2500 euro