Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Nicole288 schreef:Voor reacties over de Knabstrupper maak je de meeste kans op BKR Barokke en Klassieke Rassen, het topic verhuist daar naartoe:
FB -> BKR
kim_1990 schreef:Zelf geen nakomeling, maar hij stond wel op mijn lijstje voor mijn appaloosa merrie toen. Uiteindelijk besloten dat ik voor een compleet andere hengst ga dan hij is omdat hij eigenlijk verder niet super ideaal bij mijn merrie aan sluit.
Ik heb wel van horen zeggen dat hij hele fijne karakters geeft aan zijn nakomelingen en dat ze allemaal niet super klein zijn (als in: allemaal rond of boven 163 mits je een merrie van zelfde formaat hebt)
minetje schreef:Nicole288 schreef:Voor reacties over de Knabstrupper maak je de meeste kans op BKR Barokke en Klassieke Rassen, het topic verhuist daar naartoe:
FB -> BKR
Dankjewel! Was al een beetje een zoektocht waar het beste te plaatsenkim_1990 schreef:Zelf geen nakomeling, maar hij stond wel op mijn lijstje voor mijn appaloosa merrie toen. Uiteindelijk besloten dat ik voor een compleet andere hengst ga dan hij is omdat hij eigenlijk verder niet super ideaal bij mijn merrie aan sluit.
Ik heb wel van horen zeggen dat hij hele fijne karakters geeft aan zijn nakomelingen en dat ze allemaal niet super klein zijn (als in: allemaal rond of boven 163 mits je een merrie van zelfde formaat hebt)
Dank voor je reactie! Waarom vond je hem niet aansluiten bij je merrie?
Hmm ja die stokmaat is voor mij eigenlijk nog te klein, dat is een puntje waar ik over twijfel. Vandaar dat ik benieuwd ben of mensen al een veulen van hem hebben. Ik krijg helaas weinig reactie terug van de persoon die hem heeft staan