Ik ben heel benieuwd naar de schofthoogte van je P.R.E, je eigen lengte en of je dit zelf een comfortabele en/of mooie combinatie vind! Een foto erbij is helemaal leuk
Ik ben zelf 1,76 en wil later een P.R.E. Ik vraag me alleen af of ze niet te klein zijn voor me... Er eentje van 1,70+ vinden limiteerd mijn keuze enorm! Ik denk zelf dat ik overdrijf met die 1,70
... vandaar dat ik benieuwd ben hoe andere combinaties er nou eigenlijk uit zien. En omdat ik gewoon benieuwd ben naar de ruiters met een P.R.E op bokt!
Groetjes!

Dat gezegd hebbende; hij is nog redelijk smal dus oogt niet enorm. Hij wordt dit jaar vijf en ik verwacht dat hij nog wel uit gaat zwaren.

ik ben, denk ik (lang niet meer gemeten) ongeveer 1m62? En mijn PRE is 1m75+ (laatst gemeten 3j geleden en volgens mij toch nog een beetje gegroeid), het is een reus maar ik vind het persoonlijk niet misstaan
Hoek van de foto doet heel veel natuurlijk.. Opstappen doe ik zeker en vast vanop een trapje, soms liefst nog vanop een barkruk
maar met rijden en in de hand gaat allemaal prima, hij is best compact in het lijf dus voelt onder het zadel niet groot of lomp aan, beweegt wel ruimer dan een 'klassieke' PRE denk ik.