Noriker vereniging Nederland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:47

Morrie schreef:
Nuggetbaze schreef:
Hoi Allemaal,
Hoe staat het ermee met de vereniging?

Helaas heb ik slecht nieuws...
Onze lieve Noriker merrie is zojuist ingeslapen, omdat ze het niet meer redde door ouderdom. Ze is 27 jaar geworden en was bij ons gekomen toen ze nog 15 jaar was. Het liefste paard dat ik gekend heb en ga haar enorm missen |(


ach, sterkte :(:) Ik heb Morrie 3 weken geleden in moeten laten slapen, die was bijna 20.....


Dankjewel, jij ook nog veel sterkte met het verlies van Morrie :(

Mijn ouders hebben nog contact met de fokkers van Flora. Zijn er deze vakantie naar toe gegaan. Wie weet komt er nog ooit een Flora de 2de onze kant op.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Noriker vereniging Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:58

ze zijn samen gekomen (van Oostenrijk naar Nederland) en bijna samen gegaan.... dat vind ik wel een bijzondere gedachte....

Mane

Berichten: 73
Geregistreerd: 31-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-18 08:04

Nuggetbaze schreef:
Hoi Allemaal,
Hoe staat het ermee met de vereniging?

Helaas heb ik slecht nieuws...
Onze lieve Noriker merrie is zojuist ingeslapen, omdat ze het niet meer redde door ouderdom. Ze is 27 jaar geworden en was bij ons gekomen toen ze nog 15 jaar was. Het liefste paard dat ik gekend heb en ga haar enorm missen |(


Morrie schreef:
ach, sterkte :(:) Ik heb Morrie 3 weken geleden in moeten laten slapen, die was bijna 20.....


Allebei heel erg veel sterkte toegewenst met jullie verschrikkelijke verlies... Helaas heb ik recent mijn 10 jarige kat verloren aan longkanker, hierdoor heb ik alles sowieso even opzij gezet. (Ze had veel zorg nodig de afgelopen maanden).

Ik ben zeker wel van plan om het weer op te pakken, maar er is nog erg weinig animo voor een vereniging. Daarom richten we ons voor nu vooral op het promoten van het ras, met de hoop dat de mensen die al een Noriker hebben van zich laten horen, en de mensen die misschien wel een Noriker zouden willen ook aangesproken worden.