Interessante video over jouw en je Noriker, heb hem net bekeken

Flora hoefde wij gelukkig niet te importeren. Zij was al geïmporteerd door een andere vrouw in Nederland, waarvan wij haar hadden overgekocht. Op die stal stonden meer Norikers, maar wij vielen voor Flora omdat zij zo lief en knuffelig stond in de stal. Uiteindelijk is de stalling verhuisd en volgensmij naar het buitenland.
Dat lijkt mij heel gaf om te doen een documentaire! We kunnen zeker tegen die tijd wat uitwerken (wanneer je bent opgeknapt en de tijd rijp is haha

). Ik ben deze weken ook bezig om een documentaire af te ronden. Het was vanuit een school opdracht, maar liep een beetje uit de hand en werd veel groter dan dat

Begin augustus komt de trailer online op YouTube (niet mijn kanaal maar van alwayslovehorses) dan kan ik meteen wat laten zien van wat ik gemaakt heb. Deze gaat namelijk ook over paarden, over Eva Roemaat.
Het kanaal dat ik wil gaan opzetten wordt meer voor portfolio. (komen dus geen vlogs maar meer kleine filmpjes zoals instructie, reportages en kleine documentaires over paarden)
Ik ga jouw kanaal zeker in de gaten houden en je naam van je kanaal is ook tof!