Heel graag contact met eigenaar Friese Ruin Hylke

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TarzanIeke
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-11-17
Woonplaats: Horssen

Heel graag contact met eigenaar Friese Ruin Hylke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 09:04

Tot mijn grote vreugde zag ik de oproep van Mandy uit Rozenburg. Ze was net de nieuwe eigenaresse van de Friese ruin Hylke geworden. (Zelf ben ik zo'n drie weken geleden er achter gekomen dat het enige veulen geboren uit mijn Friese merrie Ieke (Leffert), die nu drie jaar bij mij woont, Hylke heet. Hij is nu 7 jaar oud, afkomstig van de hengst Hugo). Ieke en Hylke zijn vier jaar lang onafscheidelijk geweest, tot dat ze plotseling noodgedwongen van de ene dag op de andere afzonderlijk van elkaar zijn verkocht.
Hylke is in de eerste instantie verkocht aan Jan Jonker in Workum, daar werd hij weer door verkocht.
Maar aan wie is niet bekend. Dus mijn hart ging sneller kloppen bij het lezen van de oproep d.d. 11 september jl. Toen ik het las, heb ik dan ook direct gereageerd, helaas tot op de dag van vandaag geen reactie terug.
Is er iemand die mij in contact kan brengen met de huidige eigenaar van Hylke? Ook heb ik nog contact gehad met de fokster van Hylke, ook zij zou het heel fijn vinden om te weten hoe het nu met hem gaat. Super bedankt alvast voor jullie moeite! +:)+

_Nero
Berichten: 334
Geregistreerd: 04-02-13

Re: Heel graag contact met eigenaar Friese Ruin Hylke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:05

Ik heb je een PB gestuurd.

Ti_Amo

Berichten: 941
Geregistreerd: 16-06-08
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 11:35

Afbeelding

Dit is hem :)

Indien iemand nog meer informatie heeft over hem, zou ik daar ook graag willen weten!