weet niet zeker of het hier wel maar maarja ik ga binnekort waarschijnlijk wedstrijden rijden en ik dacht wat zou het vet zijn als mn paardje een supercoole sportnaam op dr startkaart zou krijgen duss heeft iemand misschien nog een leuk idee?? Het moet wel iets op dr normale naam lijken: Aquila- Betekent adelaar dussss laat het graag even weten als je wat leuks heb
Bedenk je wel dat zijn naam vaak verkeerd gezegd gaat worden als je voor een andere taal gaat. Dan is de naam al heel snel niet leuk meer.
Hartjeromy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-15 22:38
Benfan schreef:
Bedenk je wel dat zijn naam vaak verkeerd gezegd gaat worden als je voor een andere taal gaat. Dan is de naam al heel snel niet leuk meer.
ja klopt maar ik ga het denk alleen op dr startpas doen en dacht aan: aquila cuore : adelaarshart hetzelfde als die moeilijke maar dan in het italiaans
Hartjeromy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-15 22:40
Gillbo schreef:
Coração de águia = adelaarshart volgens vertalen.nl Mooie combi van je beide paardjes. De uitspraak is lastiger denk ik
aquila was in het italiaans dus ik dacht ga is kijken wat adelaarshart in het italiaans is dus nu ook nog op mn lijstje staat: aquila cuore
Nouvel
Geplaatst: 22-05-15 16:06
Ik zou het inderdaad niet te ingewikkeld maken, dan heb je grote kans dat het regelmatig verkeerd gespeld staat en verkeerd wordt uitgesproken. Ik zou de gewone naam mooi genoeg vinden hoor!
Een 'normale' naam is op het moment origineller dan dat je heel moeilijk gaat doen. Daarbij is Google Translate NIET te vertrouwen, nog andere vertaal machines waardoor je heel snel de verkeerde vertaling krijgt. Leuk voor de Italianen aan de zijkant als je per ongeluk je paard iets anders hebt genoemd dan dat je dacht.