sites in portugal,bv zoals marktplaats

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

keona

sites in portugal,bv zoals marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 12:40

Ik ben benieuwd of iemand sites in portugal weet waar ik ook lusitano veulens op kan vinden?
bedoel dan zo iets als marktplaats,speurders etc.

_Zoe

Re: sites in portugal,bv zoals marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:46

Je hebt ehorses.nl, staan ook wel paarden op in spanje en portugal vooral veel barokke paarden :) en ik kijk altijd op ventadecaballos.es maar dat is wel gepruts met het spaans haha. Op ehorses zijn ze namelijk vaak wel duurder dan op ventadecaballos omdat ehorses vaak met tussenpersonen word gedaan en ventadecaballos echt de fokkers zelfs zijn, opzich kom ik er met google translate wel redelijk uit meestal!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 14:49

_Zoe schreef:
Je hebt ehorses.nl, staan ook wel paarden op in spanje en portugal vooral veel barokke paarden :) en ik kijk altijd op ventadecaballos.es maar dat is wel gepruts met het spaans haha. Op ehorses zijn ze namelijk vaak wel duurder dan op ventadecaballos omdat ehorses vaak met tussenpersonen word gedaan en ventadecaballos echt de fokkers zelfs zijn, opzich kom ik er met google translate wel redelijk uit meestal!

Maar dat is dan een spaanse site geen van pirtugal of heb ik dat mis.bedankt alvast

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:50

Ja maar er staan wel lusitano's op en dacht misschien als er een stal op de grens zit?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 15:43

_Zoe schreef:
Ja maar er staan wel lusitano's op en dacht misschien als er een stal op de grens zit?

Ja zeker bedankt,maar dan heb ik het gord dat dit een spaanse site is tnx

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:35

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:52

Karina schreef:

Dit is idd de Portugese marktplaats, verder kun je google gebruiken en zoeken op "cavalo a venda" eventueel nog met pt erachter voor Portugal, anders krijg je ook Brazilië. (br)