Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
donnar schreef:Mij spreken de PRE's ook heel erg aan, helaas heb ik er nog nooit een mogen ontmoeten in RL. Ik ben een angstige ruiter, daarom durf ik ook niet zo goed omdat je vaak hoort dat ze heelt temperamentvol zijn. Ik ben wel heel gevoelig, in de omgang en met rijden. Misschien dat ze mij daarom zo aanspreken?
donnar schreef:Mij spreken de PRE's ook heel erg aan, helaas heb ik er nog nooit een mogen ontmoeten in RL. Ik ben een angstige ruiter, daarom durf ik ook niet zo goed omdat je vaak hoort dat ze heelt temperamentvol zijn. Ik ben wel heel gevoelig, in de omgang en met rijden. Misschien dat ze mij daarom zo aanspreken?
nombrado schreef:donnar schreef:Mij spreken de PRE's ook heel erg aan, helaas heb ik er nog nooit een mogen ontmoeten in RL. Ik ben een angstige ruiter, daarom durf ik ook niet zo goed omdat je vaak hoort dat ze heelt temperamentvol zijn. Ik ben wel heel gevoelig, in de omgang en met rijden. Misschien dat ze mij daarom zo aanspreken?
klopt![]()
als je ze rijd, zal je eerst alles wat je teveel doet moeten afleren![]()
dan op kleine signalen moeten leren rijden.
heerlijk....nooit meer moe van een paard af stappen![]()
Ik rijd er thuis 4 per dag....nooit moe, altijd blij van de paarden af...mooi samenwerken op subtiele signalen. (zowel ernaast als erop)
de harley onder de paarden![]()
wat ze je leren als ruiter? duidelijkheid, subtiele signalen, angst en onzekerheid. Het zijn eerste klas spiegels