Lessen op Andalusier of Lusitano omg. 't Gooi eo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Erretje

Lessen op Andalusier of Lusitano omg. 't Gooi eo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 12:43

Hallo,

Sinds een jaartje heb ik geen eigen paard meer. Op dit moment zit dat er ook even niet in, te weinig tijd etc. maar als ik er weer voor kan gaan ga ik zeker voor het Iberische ras.

Ik ben voor nu op zoek naar iemand die (af en toe) les geeft op Andalusiërs of Lusi's, zodat ik actief kan blijven rijden/leren en ik zou graag met deze rassen gaan werken om er vast meer van te weten.

Ik ben evt. ook op zoek naar een bijrijdpaard voor 1 a 2 x per week, mits het een Andalusiër of Lusitano is (jaja, ik weet het, heel bijdehand :o ) maar daar heb ik dan eventueel ook wel wat voor over. Maar dat is een ander forum ;) .

Ik zoek binnen een straal van ong. 20 km van Nederhorst den Berg (heb een auto).

Als je wat weet, hoor ik dat heel graag :j !

sannedeedee1

Re: Lessen op Andalusier of Lusitano omg. 't Gooi eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:47

Ik zou is kijken bij stal hilverzicht, daar heeft iemand een aantal prachtige andalusiers, ik heb daar zelf ook op een paard gereden (niet de andalusiers) maar vond die eigenaren altijd heel aardig, volgens mij had ze ook altijd mensen voor die paarden maar weet het niet zeker :o

Erretje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 12:49

Dank je wel, ga ik eens naar informeren. Mooi in de buurt ook :D !

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:52

Erretje schreef:
Dank je wel, ga ik eens naar informeren. Mooi in de buurt ook :D !

Graagedaan, je zou er ook een briefje op kunnen hangen of iets, ik weet niet meer namelijk hoe de paarden heten of eigenaren, er staan daar zo'n 90 paarden dus ik kon niet alles onthouden :=