Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

al zijn ze natuurlijk ook wel erg knap! 
crazycactus schreef:He wat leuk, worden dit soort wedstrijden vaker georganiseerd?? Ik heb sinds kort een Frederiksborger onder het zadel waar ik wedstrijden mee wil gaan rijden. Deze wedstrijd komt net ff te vroeg.

crazycactus schreef:Ah, dank je, jammer dat de andere wedstrijden best een eind uit de buurt zijn, maar goed voorlopig ga ik eerst flink trainen, wil wel goed voor de dag komen in de dressuurring
Is gewoon leuk om ervaring op te doen.
Denk dat ik best een proefje rondkom, maar of ik daar dan ook een goed gevoel aan over houd... denk het niet
Paardje is ook pas 5 dus we hebben nog álle tijd
Drunksheep schreef:crazycactus schreef:Ah, dank je, jammer dat de andere wedstrijden best een eind uit de buurt zijn, maar goed voorlopig ga ik eerst flink trainen, wil wel goed voor de dag komen in de dressuurring
Voor de impuls/startrubrieken hoef je echt nog niet de sterren van de hemel te rijden hoor!Is gewoon leuk om ervaring op te doen.
Sjolvir schreef:Cyrina schreef:Dat snap ik. Zitten meerdere mensen mee..
Wel jammer want mn kennis kiest ook voor haar PRE ipv haar Knabstrupper.
Dus geen knabstruppers, jammer, beetje reclame voor die stippels zou wel aardig zijn.
(Of heeft die van je kennis netzoals die van mij en Drunksheep ook geen stippies?)