Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) ook niet als die op hol slaat, dan win ik het waarschijnlijk zelfs niet van een shetlander
Dus dat vind ik maar een raar argument 

Het is een ruin, en is 6 jaar als ik het goed heb. Hij is dacht ik 1.57m. Middelste op de foto:
Angeliekje schreef:Ik heb een stalgenootje met een kruizing fries x belgHet is een ruin, en is 6 jaar als ik het goed heb. Hij is dacht ik 1.57m. Middelste op de foto:
[ Afbeelding ]
Het is een heerlijk lief knuffeldier, maar rijden in de bak vind hij niets. Zijn eigenaresse rijd dan ook voornamelijk vele kilometers buiten. Hij zal best sterk zijn, maar zijn eigenaresse (die ook niet zwaar te noemen is), heeft hem super opgevoed. Hij zal niet zomaar met haar (of ons) aan de haal gaan. Dus opvoeding is wel belangrijk!
Mijn paard is zelf absoluut geen knuffelaar, dus nu wil ik echt een paard dat ik helemaal kan vertroetelen
Solleke_Noah schreef:Hm, paard is 2,5 dus zal zeker nog groeien, maar ik hou mijn gewone doorsnee paard (Noah) ook niet als die op hol slaat, dan win ik het waarschijnlijk zelfs niet van een shetlander
Dus dat vind ik maar een raar argument
Hier op bokt zijn verschillende mensen die een trekpaard als rijpaard gebruiken, maar kan zo direct niet op namen komen. Alles staat of valt met de opvoeding
inderdaad, ik zou het juist leuk vinden als ze boerenpaardtrekjes/afmetingen krijgt, maar ik ben dan ook totaal niet voor friezen
ik denk echt dat het afhangt van opvoeding, als je je daarin onzeker voelt worden, kan je ook begeleiding zoeken ivm opleren.
. Ik vind boerenpaarden prachtig, maar mijn eigen paard mag toch wat kleiner zijn hoor
Jammeer dat ik hier geen foto mag plaatsen, anders konden jullie zeggen of ze volgens jullie nog veel gaat groeien
Gypsy schreef:Geen een paard mag ooit ontdekken dat 'ie sterker is dan ons.