info gevraagd stal Noeste Hoeve Witmarsum

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1982

info gevraagd stal Noeste Hoeve Witmarsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 17:42

Hallo,

Mijn zoektocht naar een paard is weer gestart en nu wil ik dit weekend meerdere stallen af in friesland in de hoop een leuke topper te vinden.
Nu kwam ik op de site van de Noeste hoeve en zag daar een hoop mooi spul voorbij komen.
Nu ben ik opzoek naar mensen die daar hun paardje gekocht hebben en hoe dat verlopen is.
Ik heb al even gebeld en de dame aan de lijn klonk zeer vriendelijk!!

ik hoor graag van jullie

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:47

Hallo,

Als je in Friesland op zoek gaat waarom probeer je dan Stal Paula de Jong niet? www.pauladejong.nl

Altijd leuke dressuur en springpaarden te koop!

Met de Noeste Hoeve geen ervaring

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 17:50

SumSum schreef:
Hallo,

Als je in Friesland op zoek gaat waarom probeer je dan Stal Paula de Jong niet? http://www.pauladejong.nl

Altijd leuke dressuur en springpaarden te koop!

Met de Noeste Hoeve geen ervaring

Ik ben opzoek naar een fries :D

anjaenrene

Re: info gevraagd stal Noeste Hoeve Witmarsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:59

Pieter is super! Wij hebben onze yfke 8maanden geleden daar gekocht! Hij ziet meteen of een paard bij je past qua karakter en is dat heel eerlijk over. Hij vondt van zijn hele stal yf onze match en ik moet zeggen hij had 1000% gelijk. Ze hebben daarna nog een paar keer contact met ons opgenomen of we tevreden waren en als wij vragen hadden waren we altijd welkom. Hij heeft yf nog voir ons doorgereden en voor de wagen beleerd. Absoluut geweldig en eerlijk. Ik was weg van een andere merrie maar die vondt hij niet bij mijn man passen, yf was voor ons beide de beste. Ik zou er zo weer heen gaan!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 19:09

even in je profiel gespot en ze heeft ook een flinke schofthoogte!!
Fijn dat hun zo behulpzaam zijn altijd prettig

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 19:18

Ja, heb lang mijn twijfels gehad om naar een handelsstal te gaan. Hebben uiteindelijk met 6 man vanuit zoetermeer een rondje friesland gedaan. Bij sommigen werden we echt minachtend behandeld. Sommigen plukten een ronduit smerig paard uit een box. Snel borsteltje erover, oud zadel erop en proefrijden. Alsof wij hun een plezier moesten doen en wij blij mochten zijn om bij hun te mogen kopen. We zijn met haar training erbij 3 maanden elke twee weken naar witmarsum gereden en elke keer had tiety (mw okkema) koffie en eten voor ons. Ze vonden het zielig dat we zo lang in de auto zaten! Hahaha. We mochten yf elke keer zo zelf uit stal halen en poetsen en optuigen. Wij voelden ons bezwaard omdat we op hun erf waren maar zij zeiden telkens; het is toch jullie paard, doe alsof je thuis bent. Ze zijn echt super!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 20:43

anjaenrene schreef:
Ja, heb lang mijn twijfels gehad om naar een handelsstal te gaan. Hebben uiteindelijk met 6 man vanuit zoetermeer een rondje friesland gedaan. Bij sommigen werden we echt minachtend behandeld. Sommigen plukten een ronduit smerig paard uit een box. Snel borsteltje erover, oud zadel erop en proefrijden. Alsof wij hun een plezier moesten doen en wij blij mochten zijn om bij hun te mogen kopen. We zijn met haar training erbij 3 maanden elke twee weken naar witmarsum gereden en elke keer had tiety (mw okkema) koffie en eten voor ons. Ze vonden het zielig dat we zo lang in de auto zaten! Hahaha. We mochten yf elke keer zo zelf uit stal halen en poetsen en optuigen. Wij voelden ons bezwaard omdat we op hun erf waren maar zij zeiden telkens; het is toch jullie paard, doe alsof je thuis bent. Ze zijn echt super!

nou dat geeft wel een goed gevoel!! ja ze was ook heeeeel aardig aan de telefoon!!

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:18

Mocht je ze dit weekend zien, doe ze de groeten van anja, rene en yfke (ymte x naen). We zullen ze vast op de hengstenkeuring wel zien de 10e, maar altijd leuk om te zien of ze ons nog kennen! Hahaha

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 21:21

ga ik zeker doen!!

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:23

Je bent bij ons ook van harte welkom hoor! :D

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:28

Bij charissa kun je idd ook gaan kijken! Mijn man en ik hebben ze een paar jaar geleden op corfu leren kennen. Toen had ik mijn oude paardje nog. Ga voor liefde op het eerste gezicht! Met een eerlijk advies van de verkoper ben je zo geslaagd. Frysk-andaluz geeft ook goede begleiding. Of hebben jullie nu een andere naam charissa? Las laatst wel ergens van jullie verbouwing. Maar dit wordt topic vervuiling. Hihihi

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:32

Anjaenrene, frysk-andaluz werkt nog gewoon hoor, maar onze websitenaam is meer bekend tegenwoordig onder friesianhorsestables.com Klopt dat je dat gelezen hebt, in de paard en spul denk ik? We werden gevraagd voor een persbericht, erg leuk! We zijn inderdaad flink aan het uitbreiden, straks hebben we een super accomodatie!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 21:34

vervuiling mag hier hoor van mij hahahaha

@ charissiej ik vind erik op jullie site intressant zou graag de vraagprijs ontvangen via pb!

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:40

Je hebt PB!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 21:41

hahah pb retour!

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:49

Nu ben ik nieuwschierig! Hahaha wordt het zuid holland of friesland? Hahaha

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 21:51

voor nu nog even friesland maar kan ook zo maar nog zuid holland worden..

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:54

Dan blijf ik uit nieuwschierigheid nog even volgen. Zoveel mooie paarden te koop nu gelukkig. Had gedacht mijn droompaard te hebben, tot ik yfke leerde kennen! Veel geluk en plezier met het vinden van jou nieuwe droompaard.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 22:03

ik had hem gevonden (atze) maar helaas moesten wij veel te vroeg afscheid nemen van elkaar.
Nu wil ik graag echt een maatje voor het leven dus ik heb alle tijd om rustig te zoeken en elkaar tegen te komen....

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:05

Stal de noeste hoeve is een prima stal. En hebben goede Friezen staan

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:35

Ja, ken het. Heb mijn vorige fries als jaarling gekocht maar moest na 4 jaar afscheid nemen. Nu na 8 maanden is de band met yf echter zo bizar. Ze voelt alsof ik haar al eeuwig ken. Had niet gedacht dat dat kon.

haitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:07

stal okkema is niet persee een handelsstal want ze fokken zelf ook,weten hartstikke goed waar ze mee bezig zijn,maar je moet zelf ook eerlijk en duidelijk zijn.
vind dit soort vragen altijd moeilijk,je kan er een stal mee maken en breken,en dat kan de bedoeling niet zijn.
dus ik zou zeggen,ga er lekker naar toe,kijk wat ze je aan te bieden hebben,kijk of het bij je past,en aan jou voorwaarden voldoet.
en vooral,ga er op rijden en kijk hoe het voelt.
[en nog iets,als je een paard koopt kan het best zo zijn dat het paard na een aantal dagen tot weken wat veranderd,dat komt mede door een andere baas,andere regels en andere omgeving]
ik zou zeggen
zondag is er bij een hoop stallen open dag voor verkoop oa stal chardon ,henswoude,stal de mersken[a okkema] en de noeste hoeve[p okkema]
wie weet wat er voor je bij zit

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 15:38

haitze schreef:
stal okkema is niet persee een handelsstal want ze fokken zelf ook,weten hartstikke goed waar ze mee bezig zijn,maar je moet zelf ook eerlijk en duidelijk zijn.
vind dit soort vragen altijd moeilijk,je kan er een stal mee maken en breken,en dat kan de bedoeling niet zijn.
dus ik zou zeggen,ga er lekker naar toe,kijk wat ze je aan te bieden hebben,kijk of het bij je past,en aan jou voorwaarden voldoet.
en vooral,ga er op rijden en kijk hoe het voelt.
[en nog iets,als je een paard koopt kan het best zo zijn dat het paard na een aantal dagen tot weken wat veranderd,dat komt mede door een andere baas,andere regels en andere omgeving]
ik zou zeggen
zondag is er bij een hoop stallen open dag voor verkoop oa stal chardon ,henswoude,stal de mersken[a okkema] en de noeste hoeve[p okkema]
wie weet wat er voor je bij zit

IK ben heel vriendelijk ontvangen bij De Noeste Hoeve.
Zeer gastvrij en hadden er goed kijk op naar wat ik zocht.
Ondanks dat ik bij hun niets heb gekocht zeer vriendelijke mensen vooral mvr Okkema!!

haitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:30

fijn om te horen,het zijn ook lieve mensen

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:59

Laura1982 schreef:
Hallo,

Mijn zoektocht naar een paard is weer gestart en nu wil ik dit weekend meerdere stallen af in friesland in de hoop een leuke topper te vinden.
Nu kwam ik op de site van de Noeste hoeve en zag daar een hoop mooi spul voorbij komen.
Nu ben ik opzoek naar mensen die daar hun paardje gekocht hebben en hoe dat verlopen is.
Ik heb al even gebeld en de dame aan de lijn klonk zeer vriendelijk!!

ik hoor graag van jullie

ik weet niet of je nog opzoek was naar stallen, maar ik heb nog wel een lijstje met goede stallen,waarvan ik de mensen zelf ook wel ken.
als je wilt kan ik die nog doormailen