Jammer, jammer, maar wij zijn alweer thuis. De paarden zijn niet eens van de trailer afgeweest, maar we zijn op het Lengelshof omgedraaid en weer terug naar huis gereden. Wat een slechte organisatie!!!
De boxen waar onze paarden waren niet op het terrein waar de wedstrijd gehouden werd, daar zeker 15 minuten stappen vandaan; met de trailer is geen optie want dat is ook onze "camper" op dit soort weekend.
Daarbij kwam dat de boxen niet "hengst proof" waren: lage luiken, lage plafonds, uitstekende scherpe delen in de boxen ( in 1 box hingen zelf haken aan het plafond!!!). Overigens hadden we voor deze boxen ook nog 70,- per paard af mogen rekenen, als we gebleven waren
!
Toen wij daarover ons beklag deden bij de stal eigenaresse werden we, op zijn zachtst gezegd, uitermate onvriendelijk te woord gestaan ( zeg maar rustig "zeer onbeschoft
). Andere opties waren er niet; we hebben ons startgeld betaald en zijn omgedraaid en weggereden.
Eigenlijk vind ik dat we dat startgeld niet hadden hoeven betalen omdat er vanuit de organisatie van deze wedstrijd nooit is meegedeeld dat de boxen niet op eht wedstrijd terrein zijn! Daarbij wil ik onze hengsten niet zomaar naast andere hengsten hebben staan in gammele, donkere hokken!!
Wij gaan dus nooit meer naar het Lengelshof: er is geen communicatie geweest over de stalling, ik vind dat dat van tevoren moet worden aangekondigd dat die niet op het wedstrijdterrein zijn! De boxen waren ook nog eens gevaarlijk ( uitstekende scherpe haken en scharnieren en te laag voor hengsten) en donker. En bij het doen van ons beklag werden we nog uitgescholden ook! Jammer dus.
We hopen dat voor een volgende WE wedstrijd een betere locatie wordt gezocht met aardige mensen
! Volgende keer gaan we maar van tevoren informeren hoe het zit met stalling, blijkbaar is het niet vanzelfsprekend dat er gemeld wordt dat de boxen elders zijn ( en eigenlijk niet geschikt voor hengsten).
We gaan zeker ons beklag doen bij de Duitse WE vereniging; we zijn voor ****** even 400 km heen en weer gereden en 100,- armer!