Het dekken met een Friese hengst of het maken van Friese kruisingen, je topic zal meer reacties krijgen op BKR (Barokke en Klassieke Rassen) het subforum voor vragen over de Fries. Ik verplaats je topic er naartoe:
het veulen wil ik houden en zelf inrijden, de merrie heeft papieren de middelen hebben we er voor, we hebben ook al meer veulentjes gehad van onze haflinger
Ik heb net een Barock Pinto veulen gekocht. Dat is een "bonte" fries. Google willem van nassau maar eens. Prachtige hengst! hier staan ook verschillende practhige hengsten van dit ras: http://www.barockpintostudbook.com/Hengsten/
CoSnuf
Geplaatst: 10-08-12 16:54
magicalangel schreef:
Dat is een "bonte" fries. Google willem van nassau maar eens.
Bonte Willem
Mysticism
Geplaatst: 10-08-12 16:55
CoSnuf schreef:
magicalangel schreef:
Dat is een "bonte" fries. Google willem van nassau maar eens.
Bonte Willem
Inderdaad
friesiszwart
Buiten je eigen paard (afstamming en uiterlijk) moet je ook het verwantschap en inteelt in de gaten houden. Indien je een mooie merrie hebt maar de merrielijn zelf in niet interessant dan zou ik mij op dit moment bedenken om te willen fokken indien je het veulen niet zelf aan zou willen houden.
keona
Geplaatst: 14-08-12 07:56
als je voor een kruising kiest kun je een barock pinto fokken of een arabofries dan krijg je toch papieren bij het veulen.als ik een fries had ging ik wel voor een kruising omdat binnen het ras toch wel wat problemen zitten,maar dat is ieder voor zich natuurlijk.ook heeft een meisje van bokt een mooie valk kruising fries gefokt zeer apart