Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kady1 schreef:Ik zou dit ook eens graag doen dus houd dit topic ook in de gaten... Alleen zou ik niet voor een jaar kunnen want ik heb zelf een bedrijf in NL, en een man en een huishouden, dus bij mij zou het zijn voor 4 tot 6 wk![]()
heb je zelf ook een PRE _Linn_?
pennie17 schreef:Wat een geweldig leuk idee, alleen lijkt het me niet makkelijk.
Het gaat niet zo goed met de paardenwereld en zeker niet in Spanje.
Werken in Spanje is ook niet makkelijk, het kan er vaak heel heet zijn en dan moeten de paarden toch verzorgd worden. Misschien kun je advies vragen aan de diverse PRE-importeurs hier op bokt? Zij weten vast wel hoe je dit moet aanpakken. Anders kun je misschien een baantje zoeken in de horeca voor het geld en als vrijwilliger werken in een stoeterij? Spaanse fokkers zijn erg op hun paarden gesteld en laten niet zomaar iedereen op hun paarden rijden, makkelijk zal het dus niet worden. Ook is het Spaans leren spreken een must want de meeste Spanjaarden spreken slecht of geen Engels.
pennie17 schreef:Wat goed! Ik ben echt blij voor je, Spanje is een heel gaaf land en als je eenmaal besmet bent....
Ik heb er twee (half)spaanse kinderen aan overgehouden en heb inmiddels een PRE dus kijk uit:-)
Ik welk gedeelte van Spanje staat die stal?
_Linn_ schreef:Jeeeej ik heb een mail terug uit Spanje!Het is mogelijk dat ik vanaf oktober daar op die stal kan werken!
Nu dus maar weer een mail terug sturen met een hele bups vragen!
elduende schreef:Linn,
Ben momenteel onderweg, maar laat je snel iets weten.
Heb zelf op finca El duende gewerkt, ja het lijkt me iets dat Jij zou kunnen doen.
Primordiaal is een basis van de spaanse taal..
Tot later
Elskevree schreef:Linn: ik had gisteren Antonio en Susanna aan de telefoon. Susanna zei dat je had aangegeven in Juli te willen komen en daarna in Oktober en ze is niet zeker van wat je nu wilt. Dus misschien nog even je mailwisseling nalezen en eventueel duidelijkheid scheppen. Dat helpt