Graag wil ik dit verhaal met jullie delen, want ik ben zo ontzettend blij

Vorig jaar oktober werd bij hem Wobbler gradatie 1 geconstateerd. Zijn Coördinatie was erg slecht en had een zwakke achterhand
na foto's te laten maken in de kliniek en een zenuwtest te laten doen kwam dit eruit. Mijn wereld stortte in mijn eigen
gekochte paard mijn trots, mijn maatje.... De kliniek adviseerde om hem 1 jaar de tijd te geven en dan weer te kijken.
Met ups en downs hebben we de winter doorgesukkeld... problemen met opstaan, stijf uit zijn stal, niet willen rennen, niet willen
rollen. En hij mocht niet te veel naar buiten er lag vaak sneeuw en de kans dat hij zou vallen ws te groot. Van verschillende mensen kreeg ik te horen dat ik hem beter op kon geven hij zou me te veel geld gaan kosten en hoe hij er nu bij liep zou het niet goed komen dus waarom zou ik er tijd en moeite in blijven steken?
Ondanks vaak negatieve adviezen ben ik in hem blijven geloven en toch doorgegaan...

In April ging hij naar de wei met 3 andere jongen hengsten hij vermaakte zich uitstekend en werd steeds sterker en sterker de wei deed hem ontzettend goed en hij was blij en tevreden.
Begin November kwam hij terug naar stal hij was enorm gegroeid.. maar zijn karakter was nog hetzelfde lief, nieuwsgierig, moedig en zo ontzettend eerlijk. Toen hij in de stal stond snachts merkte we dat hij wat stijver werd.. Dit was in eerste instantie een schrik maar gelukkig ging het snel beter.
Vandaag 17 November meer als een jaar geleden reden we weer met een bonkend hart naar de kliniek ik was zo bang voor slecht nieuws,
Toen ik hem uit de trailer haalde sprak de arts zijn bewondering uit wat was hij gegroeid en wat een spieren en mooi geworden!!
Na een aantal testjes gedaan te hebben bleek dat mijn wobbler paard geen wobbler meer was... de ataxie was verdwenen en hij coördineerde goed. We zijn er nog lang niet.. maar dat er verbetering te zien was en hij niet verslechterd gaf me een super gevoel. Zijn achterhand is nog wel slap maar de arts verzekerde door te trainen en hem tijd te geven dit zeker beter zou gaan worden!!
Wat ben ik blij en trots op mijn maatje!!