Nakomelingen Felle 422 gezocht...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BBubba

Nakomelingen Felle 422 gezocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 14:12

Beste Bokkers,

Sinds 2 maanden ben ik in het bezit van een geweldige 4 jarige Friese merrie Felle x Teunis.
Ze heet officieel Wiebrich (nu Prada... ahha).

Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar mensen die ook een nakomeling hebben van Felle.
Vooral naar de foto's en wat je doet met je paard... Recreatie Dressuur.. of iets anders...

Ik ga trainen voor de friese paarden competitie... Maar we moeten nog even!

Graag hoor ik jullie ervaringen over de nakomelingen van Felle 422 en zie de foto's tegemoet natuurlijk!!

Bedankt alvast!

anjaenrene

Re: Nakomelingen Felle 422 gezocht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 14:29

Hoi, wij hebben ook een 4 jarige felle. Ze is superaanhankelijk en de grootste knuffel van stal. We hebben 1x in de week les en rijden voor de rest lekker buiten in de bossen. Ze is vanaf dag 1 superbomproof. Ze was in het begin wat traag maar door het buitenrijden begint er nu tempo in te komen. Ik ben geen held in foto's plaatsen en eigenlijk moet ik nu bekennen dat het hoog tijd wordt dat ik weer eens echt foto's ga maken. Er staan op you tube wel verschillende filmpjes van onze kanjer. Kijk maar onder wopkje van dijkstra state.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 14:42

FB --> BKR

Hier zitten de kenners van de Barokke rassen.

BBubba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 08:53

BBubba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 08:54

Hier dus het filmpje van Prada toen ze nog bij Horseteam stond...

Anjaenrene, jullie fries is ook erg gaaf hoor! Ook mijn paardje is superbraaf buiten echt heel cool in het hoofd.
Wij zijn druk met de voorbereidingen voor een b-proefje.... Maar dat gaat helemaal goed komen.

Bedankt voor je reactie! Leuk!

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:48

Wauw, ze is wel wat steviger dan wop. Maar die krijgen we dan ook wel heeeeeel moeilijk op gewicht! Ze hebben wel dezelfde Felle halshouding. Die zie je toch bij bijna al zijn nafok terug. Errug mooi! Karaktertjes zijn ook ok. Veel plezier met haar en succes met trainen! Wij gaan voor de kilometers buiten. Ben zelf aan endurance aan het denken maar in mijn omgeving doet niemand dat. Moet dus zelf het wiel uitvinden en dat houdt me een beetje tegen. Ik vindt samen trainen gezelliger. Hihihi

BBubba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 13:53

Ja en ze is nu zelfs nog wat gespierder omdat ik zoveel met haar aan het trainen ben!
Maar ik ben ook echt helemaal gek op haar, ze is zo'n beauty... haha...
Een endurance is idd ook erg gaaf! Woon je in de achterhoek toevallig? Kunnen we samen gaan ;)

Jij ook heel veel succes!!

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:53

Ha, was de achterhoek maar waar. Woon in zoetermeer. Tegen den haag aan. Wop staat bij een groot recreatiegebied in bleiswijk. Dat is bij rotterdam. Kunnen wel heerlijk uren door de bossen maar zo heeeel veel natuurbos is hier niet. Zou heel graag volgende lente met haar naar de utrechtse heuvelrug. Lekker een week of weekend echt crossen door de bossen. Hihihi

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:20