Heeft iemand nakomenlingen van Capriola F? Ik was benieuwd naar het gedrag op stal en naar mensen toe. En het gedrag tijdens het rijden, heeft iemand een nakomeling of familie van hem? Vind het wel leuk om te weten. (evt. ook iemand die Capriola F kent? En Odessa M. III?
*ps fototje is ook altijd leuk!
petraaken
Daar het hier om een Barok hengst gaat wordt het topic verplaatst naar het forum waar de meeste kenners van deze rassen zitten.
lx3
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-11 17:31
Ik heb van deze 2 paarden namelijk een zoon, ik zou er graag meer van weten
Manouk96
Geplaatst: 03-04-13 14:55
Ik heb toevallig een merrie van Neapolitano Capriola F. ik weet er verder niks over, maar ik heb wel ergens gelezen dat hij een paar jaar geleden de beste barokdekhengst was, maar of dit waar is weet ik niet!
okee, wat leuk! Heb je toevallig een foto van haar? En weet je wie de moeder is?
regine
Geplaatst: 04-05-13 07:02
Ik heb een zus van deze hengst, nouja halfzus. Ze hebben dezelfde moeder, de zwarte Hongaarse merrie Capriola, alleen heeft mijn merrie een andere vader. Jaren geleden heb ik ooit een keer op hem mogen rijden. Hij stond ter dekking op de Nieuwe Heuvel en werd in de sport uitgebracht door Marijke Folmer. Zo'n 10 jaar op rij was hij kampioen op de Nederlandse hengstenkeuring inderdaad. Hij was voor het leven goedgekeurd maar is helaas vorig jaar overleden.
jaaaa ook ik heb een capriola f nazaat haar naam is odessa t dus niet odessa m
Apochewinta
Geplaatst: 20-05-13 18:53
Ik rij nu zo'n anderhalf jaar Neapolitano Romania 96O. Hij is gefokt door de familie Ladan in Schaijk en een nakomeling van Neapolitano Capriola F x Siglavy Capriola. Hij heeft een heel leuk karakter, is speels, altijd vrolijk en wil altijd lekker aan de slag. Een harde werker, met humor Kortom: genieten!