Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bluppie schreef:schijnt dat veel pensionhouders niet graag shires en ook al belgen willen hebben omdat ze zo ontzettend veel hooi eten. Dus ik denk dat je daar ook goed overleg over moet plegen als je hem/haar ergens gaat stallen
daar heb ik echt nooit van gehoord.. Dat compenseerd weer met de kleine pony's toch zeg ik dan maar
ik ken 1 iemand die er 1 heeft, die vind het vooral lastig om goed passende hoofdstellen en zadels te vinden en peesbeschermers, en niet iedere hoefsmid wil haar paard doen ivm zwaarte van de benen en grootte van de hoeven geloof ik. Ze heeft ook 1 keer extra bij moeten betalen op een stal ivm de hoeveelheden voer die er in dat (opgroeiende) paard gingen. Nu heeft ze hem thuis staan (met een shetlander in dezelfde kleuren
en alles zelf op maat kunnen maken. Haar paard is bijna 1.90m en ze is er dol op maar zegt zelf dat een maatje kleiner ook prima was geweest en ws ook wat handiger
Esmeralda schreef:Verzorg een prachtige 190 hoge ruin ( zie foto,s in profiel)
Staat op een fokkery/melkerij, hebben dit jaar super leuke veulens en een prachtige 2 jarige ruin te koop. Die een grote belooft te worden.
Het enige probleem wat ik ondervind is erop stappen, hij staat niet 100% stil bij een stoel haha
Het zijn vriendelijke paarden.
Maar wat bedoel je eigelijk met "het lijkt me wel wat"'.
In welk opzicht lijkt je het wat
Op 17 sept is er een Putten een Shire keuring

) met hoefstal, dus dat is ook geen probleem 
_rosita_ schreef:Quote verkl**t, dus dan maar even zo..
Vergis je alsjeblieft niet in het karakter van bv een Belg. Ze zien er zo lompig en goedzakkerig uit, maar op velen zit een gigantische kop en is het geen kwestie van opstappen en rondhobbelen..