Hee bokkers,
Nou ben ik gewoon even nieuwsgierig naar jullie belefenissen.
Sinds kort ben ik begonnen met het springen met mijn friese merrie.
Ze doet het erg goed en vind het verschrikkelijk leuk, ze is ook gewoon in de omgang veel prettiger sinds ik spring en ook zoveel wakkerder met het rijden. (was eerst een beetje lui, ofja, niet lui maar we hadden niet zoveel impuls er in zitten)
Nouwja, zal er ook wel geklaag komen dat het slecht is om te springen met Friezen, maar daar gaat dit topic niet om.
Ondertussen heeft Frieslief los 1 meter gesprongen, en onder het zadel ongeveer 60 tot 70 centimeter, al maakt ze er zelf wel een meter van.
Ook merk ik dat ze veel gemakkelijker springt vanuit een galopje, en trekt ook echt naar de hindernis toe.
Nu ben ik me af aan het vragen, zijn er nog meer bokkers hier die springen met hun friezen?
Ik ben erg nieuwsgierig hoe ze het bij jullie doen en wat jullie er allemaal al mee voor elkaar hebben gekregen.
En heb je wel een fries maar spring je er niet mee, laat dan ook maar horen wat je reden hiertoe is, zo kunnen we altijd nog wat bijleren.
Zaterdag komt moederlief even foto's maken en zal dan meteen wat springen, dan zal ik er een paar opzetten:)
Alvast bedankt!