Probleem met zadel van frysio

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angg

Probleem met zadel van frysio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:30

Beste mede bokkers,

Mijn moeder heeft een fries met een wat klassiekere bouw. We hadden er een stubben zadel op liggen maar die paste uiteindelijk niet meer omdat ze veranderd was ze kreeg meer spieren enzovoort. Toen hoorde we dus van het frysio zadel. Een stal genoot had zo een zadel het was een mooi zadel dus we hebben frysio laten komen. Het zadel werd op maat gemaakt maar nu lees ik dus al dat dat helemaal niet zo is? Nou zadel eenmaal aangemaakt en wel konden we ermee rijden. Het reed lekker paard liep heel fijn dit is het helemaal dachten we. Maar na een tijdje begon hij te schuiven naar voren. Wij frysio weer laten komen hij werd opgevuld en we konden weer. Later begon hij weer te schuiven dus gingen we met bontje rijden dit hielp enigzins en de mensen van frysio zeiden dat het niet zonder bontje kan maar dat was allemaal niet erg enzovoorts.. Dit vond ik al raar want je hoort toch gewoon op een goed passend zadel te kunnen rijden zonder bontje onder je zadel?? Nu hebben we het probleem dat we niet op kunnen stappen zonder krukje want dan hangt het zadel onder het paard zijn buik. Onze stalgenoot heeft nu ook al problemen met haar zadel. En nog een andere stalgenoot met haar fries heeft al flink wat problemen gehad met frysio. Mijn vraag is of er meerdere zijn die problemen hebben met deze zadels? We hebben een hoop moeten betalen voor het zadel en we hebben er nog geen plezier van gehad. Dus herken je iets in mijn verhaal reageerd dan a.u.b!
Heel erg bedankt.

Angela

Anoniem

Re: Probleem met zadel van frysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:55

Gebruik de zoekfunctie eens. Krijg je genoeg ervaringen te lezen met Fryso's

FriesWytske

Re: Probleem met zadel van frysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:04

En contact opnemen met Tweespan.