op 27 maart word er op Manege de Fruithof te Heteren een barokke wedstrijd georganiseerd B t/ m Z2 en startersklasse ( las ik zojuist in de kalender )
Kan iemand mij meer vertellen over deze dag, hoelaat dit begint en wat er allemaal is ( springen, dressuur of beiden ) en gaan er mensen van hier daarheen?
Ik wil er graag heen om te fotograveren, kom alleen weinig info tegen
Hey leuk, rij je met iets waaraan ik je kan herkennen, wellicht dat mn camera je ook spot hihi
guessje
Geplaatst: 18-03-11 15:32
Ik doe ook mee!
Sharon89
Geplaatst: 18-03-11 19:27
marieminime schreef:
Hey leuk, rij je met iets waaraan ik je kan herkennen, wellicht dat mn camera je ook spot hihi
Ik heb eigenlijk niet iets speciaals waardoor je me kan herkennen. Ik ben helemaal zwart wit. Mijn paard is een fries en heeft van die duivels oren! Moet je maar is in m'n profiel kijken Zou het leuk vinden als je toevallig ook Foto's van mij maakt, het is onze 2e wedstrijd
ah goed ik heb vorig jaar daar gefotografeerd voor de shetlanderdag, dit was toen buiten. (voor fotos zie profiel voor link)
Binnen heb ik niets gezien, is daar goed toegang tot de bak waarin gereden word zonder dat je achter glas moet kijken? ( via glas kan ik niet goed fotograferen )
Bij het losrijden kun je naast de bak staan, bij de ring kan je naast de ring staan maar sta je wel in de bak De bakken zijn wel licht Ik kom misschien even kijken, of pas aan het einde wanneer ik zelf ook bijna kan rijden.
MiniLoe
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-11 22:40
dan ga ik wel in de bak naast de ring staan hihi, deed ik ook bij de koudbloedendag vraag wel altijd aan degene die gaat rijden of fotos een bezwaar zijn