Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regine schreef:En ik heb een tante van jouw paard. Mijn merrie is uit dezelfde moeder als de vader van jouw paard... ja daar moet je even 2 keer op lezen denk ik
Zoals Foogul al zegt, de familie aan vaders kant is enorm groot!
regine schreef:Is Strana de vader van de moeder? Of waar kom die hengst ineens vandaan in dit praatje? Ze heeft het toch over Neapolitano Capriola F? Op die hengst heb ik overigens wél eens gereden![]()
kijk maar
http://i19.photobucket.com/albums/b169/Capriola/aaa.jpg
Ik heb nog wel meer foto's van hem, ik kende de eigenaar van Neapolitano Capriola F heel goed vroeger. Maar deze met mij erop en die van zijn hoofd zijn de enige die ik ooit eens ingescand heb. Alle foto's zijn namelijk nog van het 'afdrukken tijdperk'![]()
http://i19.photobucket.com/albums/b169/ ... ijkant.jpg
Ik zal eens wat inscannen en per pb naar je toesturen als je dat leuk vind.
Twinklebel schreef:Wat leuk, ik heb jaren lang de volle zus van de moeder van je paard gereden, Odessa II L, echt een geweldige merrie waar ik heel veel mee heb mogen leren. Heb haar tot het M1 gereden. Heb helaas geen digitale foto's van haar, wel bergen gewone. Zal eens kijken of ik van de week bij mijn ouders wat in kan scannen.......ben wel benieuwd naar foto's van jouw paard en eventueel de moeder als je die hebt.
lx3 schreef:Haha, ja die zin heb ik even een paar keer moeten bekijken, kun je misschien een foto van haar sturen?
Waar woon je alsk vrage mag?
lx3 schreef:Wat leuk!, tsja, de moeder is bij mij helemaal onbekend, geen foto's geen info op sites ofzo.
Ja, misschien kunnen we eens wat foto's uitwisselen:)
Waar ben je wonende, als ik die onbeschofte vraag mag stellen?Twinklebel schreef:Wat leuk, ik heb jaren lang de volle zus van de moeder van je paard gereden, Odessa II L, echt een geweldige merrie waar ik heel veel mee heb mogen leren. Heb haar tot het M1 gereden. Heb helaas geen digitale foto's van haar, wel bergen gewone. Zal eens kijken of ik van de week bij mijn ouders wat in kan scannen.......ben wel benieuwd naar foto's van jouw paard en eventueel de moeder als je die hebt.
Utixo schreef:Strana is inmiddels overleden, maar zoals jij hem beschrijft klopt niet helemaal. Strana was een brave hengst, natuurlijk, afentoe flink hengst, maar verder geen gemene trekjes.
regine schreef:lx3 schreef:Haha, ja die zin heb ik even een paar keer moeten bekijken, kun je misschien een foto van haar sturen?
Waar woon je alsk vrage mag?
Ik woon in de buurt van Nijmegen. De meest recente foto waar ze helemaal op staat:
en een foto van haar hoofd zodat je die met t hoofd van haar broer Neapolitano Capriola kan vergelijken
Ben benieuwd of jouw paard ook de 'Capriola' trekken in de vorm van haar hoofd heeft zitten. Heb je ook foto's van de jouwe?
franka75 schreef:aaaah jammer ja ik zag hem alleen als hij gereden werd en dat zag er niet altijd even vriendelijk uit. OOK van de ruiterUtixo schreef:Strana is inmiddels overleden, maar zoals jij hem beschrijft klopt niet helemaal. Strana was een brave hengst, natuurlijk, afentoe flink hengst, maar verder geen gemene trekjes.
hoe oud issie geworden.
N_Expected schreef:Hej,
Wat leuk dat je op een Neapolitano rijdt!
Ik rijd zelf op zijn goedgekeurde zoon.
Je moet eens een kijken nemen op http://www.lipizzanerladan.nl daar komen binnekort nieuwe foto's op van de keuring waar Neapolitano Capriola F Keur is verklaard