Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marjo26 schreef:Hoi hoi,
Ik zoek een paard in de normale prijsklasse en dan bedoel ik tussen EUR 2000- 6000 ongeveer. De prijs zal ook afhangen van het niveau van het paard, dit hoeft geen Z niveau te zijn maar het zou wel leuk zijn als hij L- of M-niveau kan lopen. Belgie/Duitsland is ook een optie, mits vervoer geregeld kan worden en het niet te prijzig wordt.
marjo26 schreef:Hoi Jessix,
Ik ben niet zo geinteresseerd of het paard papieren heeft/afstamming bekend is. Het mag dus een kruising zijn. Ik ben wel benieuwd naar wat jouw ideeen over wat een paard -dat voldoet aan mijn wensenlijstje- dan zou moeten kosten?
Megansk schreef:Balingehof zou je ook op kunnen kijken.
Hebben ook advertenties op Marktplaats.
Verder heb je in Noord Brabant nog Yequada Nordica maar denk dat die qua prijsklasse te hoog zitten..
In NL zit nog Yequada Residelca, Vinkenburg, andalusitano.nl, andalusiers.nu, fincala Ventilla, spaanse-paarden.nl.
En in Duitsland nog Sandra Imhoff (special-horses.de), en Caballos de la Luz.
Weet er nog wel meer maar weet niet van alles in welke prijsklasses ze zitten.
Ze hebben veelal toch wel jonge, groene paarden te koop.
Gewoon interesse hoor, maar ben je persé op zoek naar eentje die rond de M niv loopt?
Er zijn veel stallen die goede zadelmakke PRE's aanbieden, is dat geen optie?
Cyrina schreef:Megansk schreef:Balingehof zou je ook op kunnen kijken.
Hebben ook advertenties op Marktplaats.
Verder heb je in Noord Brabant nog Yequada Nordica maar denk dat die qua prijsklasse te hoog zitten..
In NL zit nog Yequada Residelca, Vinkenburg, andalusitano.nl, andalusiers.nu, fincala Ventilla, spaanse-paarden.nl.
En in Duitsland nog Sandra Imhoff (special-horses.de), en Caballos de la Luz.
Weet er nog wel meer maar weet niet van alles in welke prijsklasses ze zitten.
Ze hebben veelal toch wel jonge, groene paarden te koop.
Gewoon interesse hoor, maar ben je persé op zoek naar eentje die rond de M niv loopt?
Er zijn veel stallen die goede zadelmakke PRE's aanbieden, is dat geen optie?
Je vergeetde bekendste nog in Brabant; de Woeste Hoeve. Maar ook die zitten een heel stuk hoger kwa prijsklasse voor goed beleerde paarden.
En die van Caballos de la Luz zijn nog veeeel duurder, maar dat zijn paarden die echt voor de suptop klaargemaakt worden.