Waar een garrocha kopen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bullymonster

Waar een garrocha kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 13:51

Ik hoop dat ik het hier goed zet, maar ik ben op zoek naar een garrocha. Iemand tips waar ik deze kan vinden? Oh en het hoeft geen super ding te zijn.

Alvast bedankt!

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:10

Zelf maken/laten maken? Dat was de enige optie toen ik het voor het eerst probeerde :D Een houthandel of iets dergelijks opzoeken en er een laten maken...

catzkillz

Re: Waar een garrocha kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:14

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:54

Spanje, daar haal ik ze ;)

wil je puur voor het oefenen een garrocha? dan kan je die gewoon zelf maken. De officiele Garrocha is 3.75 maar als je voor je training een iets kleinere maakt is dat toch geen probleem? ik heb nog een aantal trainings stokken staan die ik gebruik voor de lessen en de workshops die ook iets lichter en korter zijn, want 3.75 is heel behoorlijk :D

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 12:11

cloris schreef:

wil je puur voor het oefenen een garrocha? dan kan je die gewoon zelf maken. De officiele Garrocha is 3.75 maar als je voor je training een iets kleinere maakt is dat toch geen probleem? ik heb nog een aantal trainings stokken staan die ik gebruik voor de lessen en de workshops die ook iets lichter en korter zijn, want 3.75 is heel behoorlijk :D

Dankje! Dan ga ik dat proberen. 550,- is me nogal wat veel. Het is enkel voor het thuis trainen inderdaad.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:16

Bullymonster schreef:
cloris schreef:

Dankje! Dan ga ik dat proberen. 550,- is me nogal wat veel. Het is enkel voor het thuis trainen inderdaad.

Welja, gaat prima:)