Lijst PRE dekhengsten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

unamie

Lijst PRE dekhengsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 18:47

Zou het niet handig zijn als er een sticky/lijst/index zou bestaan met PRE dekhengsten?
Gesorteerd op bv kleur, groote, kwaliteit etc.
Inclusief behaalde sport en keuring resultaten
Ik weet bv niet hoeveel (gekleurde) dekhengsten er allemaal in Nederland zijn
Laat staan dat ik weet waar ze in Spanje te vinden zijn 8-)

Nickeltje

Re: Lijst PRE dekhengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:48

Vanuit het moderatorteam zijn wij geen voorstanders van veel sticky topics in een forum tabblad, omdat dat al gauw rommelig is en mensen er simpelweg overheen kijken en er onder een nieuw topic openen met het zelfde onderwerp.

Maar als er een goed en compleet topic is of aan wordt gemaakt, kan dat natuurlijk wel in het charter opgenomen worden zoals ook met alle topics over nakomelingen van Barokke hengsten:
[BKR] Welkom op Barokke en Klassieke rassen [BKR]

Dus ik zou zeggen, maak een topic aan waarin je alles verzamelt en we zien hoe ver het komt.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 13:34

Voor bijvoorbeeld Nederland/ Belgie zou dat best handig zijn ja. Maar om alle hengsten die in Spanje staan ook neer te zetten... Dat zijn er zoveel, die passen nog niet in een telefoonboek ben ik bang.

Hier staan er heelwat op van Nederland; www.purarazaespanola.nl

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:27

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 19:58

Krijg net dit bericht in mijn mailbox; Het PRE stamboek Nederland gaat een uniek naslagwerk uitgeven met daarin relevante stamboekinformatie, dekhengsten, fokkerijen, keuringsuitslagen en aanverwante advertenties. Het stamboek denkt hiermee tegemoet te komen aan de wens van vele (potentiële) PRE eigenaren. Met name omdat wij zo een tastbare informatiebundel aan kunnen bieden die niet alleen voor elke (potentiële) PRE bezitter een aanwinst is, maar ook voor de merriehouder een goede leidraad kan zijn bij de toekomstige hengstenkeuze.
Het hengstenboek zal op bestelling via onze stamboekwebsite verkrijgbaar zijn en tevens op evenementen te koop worden aangeboden tegen een gereduceerd tarief.

Wij bieden u de mogelijkheid om uw hengst of fokkerij te adverteren in dit unieke naslagwerk. Uiteraard dient uw hengst aan een aantal richtlijnen van ANCCE te voldoen! Bijgaand treft u zowel het inschrijfformulier voor uw dekhengst als een formulier voor andere advertenties, zoals uw fokkerij en/of ander paarden gerelateerd bedrijf.

Dus je wens wordt vervuld.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 23:01

Allemaal bedankt voor de info
Dat klinkt goed Cyrina
Ben heel benieuwd 8-)