Gesprongen met fries!! Meningen??

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

mariloux

Gesprongen met fries!! Meningen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 21:39

hee! heb vandaag voor 't eerst ''gesprongen'' met mn Fries Travour! (felle 422 x hearke)
meningen? :D:D :o

xxxxx 8-)

i love travour!

Chaos

Re: Gesprongen met fries!! Meningen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:43

Mooi beest, persoonlijk zou ik hem niet zo vaak erover laten gaan als hij zo weinig doet, dan had ik hem iets hoger gezet. Maar hij doet het braaf!

Ik weet alleen niet of dit goed staat. Wil je andere mensen die met Friezen springen spreken, of je foto's laten beoordelen?

❤ ❤ ❤ ❤
Anna and me! <3

Olletjebolletjewol! :+:

Agossie L2 dressuur + Klasse 2 tweespan SMGW& Gangster Bijna zadelmak & Captain Hook Bijna één jaar :+:
MitchyboyAnna B dressuur + Klasse 2 tweespan SGMW) Yfke B- dressuur Olle L2 dressuur, nu 30 jaar en pensioenAap B- dressuur Eggcellent Zadelmak Disney Zadelmak Humor Na de zomer zadelmak maken.

mariloux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 21:46

Chaos schreef:
Mooi beest, persoonlijk zou ik hem niet zo vaak erover laten gaan als hij zo weinig doet, dan had ik hem iets hoger gezet. Maar hij doet het braaf!

Ik weet alleen niet of dit goed staat. Wil je andere mensen die met Friezen springen spreken, of je foto's laten beoordelen?

haha ik weet niet :$, ik heb niet zo heel veel verstand van bokt.. nou kijk het probleem was dat dit zijn aller eerste keer was en ik durfde het zelf nog niet zo goed aan hihi. je hoort ook veel mensen dat het slecht is, en mijn vader denkt dat ook.. dus dat moet ik eerst helemaal uitzoeken voor hem. ik vroeg me iig af wat mensen er van vonden ! hihi xx.

i love travour!

Nickeltje

Re: Gesprongen met fries!! Meningen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:47

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten