Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjofaba schreef:krijg van me instructrice te horen dat ike cht moet gaan starten omdat ze zo super loopt nu,
maar heb zelf niet helemaal de behoefte te starten, maar ga het toch maar doen,
wel heb ik een echte barokke dus reken wel op nadelen van sommige jury's
Chaos schreef:Ik heb nooit problemen gehad met het feit dat ik Friezen rijdt. Juist het tegenovergestelde, ik krijg eerder complimenten dat ik hem voor een Fries zo goed voor elkaar heb enz. Als je goed rijdt maakt het paard geen verschil.
15carlijn15 schreef:Chaos schreef:Ik heb nooit problemen gehad met het feit dat ik Friezen rijdt. Juist het tegenovergestelde, ik krijg eerder complimenten dat ik hem voor een Fries zo goed voor elkaar heb enz. Als je goed rijdt maakt het paard geen verschil.
Ik ben ook eerlijk beoordeeld geworden, maar er zijn ook friezen die netjes lopen maar bijna geen punten krijgen omdat het een fries is

Annekeee schreef:Ik start M1 met mijn fries. Zowel tussen de friezen als tussen de 'bruine'
Ik heb een tijdje gehad dat ik bij de 'bruine' beter presteerde dan bij de friezen zelf
Inmiddels is er geen verschil meer
Door mijn 'bruine' concurrenten kan ik hier en daar ooit nog wel een opmerking horen van 'Ooh, weer een fries!' Of dat ze niet voor je aan de kant gaan en met een ... kop aan zitten te kijken! Maar het leukste is dan... die rijd ik er uit![]()
Verder merk ik niks, gelukkig ook... een paard is een paard toch?
En je moet beoordeeld worden op hoe die loopt en niet op zijn uiterlijk!!!
Annekeee schreef:Ik start M1 met mijn fries. Zowel tussen de friezen als tussen de 'bruine'
Ik heb een tijdje gehad dat ik bij de 'bruine' beter presteerde dan bij de friezen zelf
Inmiddels is er geen verschil meer
Door mijn 'bruine' concurrenten kan ik hier en daar ooit nog wel een opmerking horen van 'Ooh, weer een fries!' Of dat ze niet voor je aan de kant gaan en met een ... kop aan zitten te kijken! Maar het leukste is dan... die rijd ik er uit![]()
Verder merk ik niks, gelukkig ook... een paard is een paard toch?
En je moet beoordeeld worden op hoe die loopt en niet op zijn uiterlijk!!!

SanneHylke schreef:Ik heb eigenlijk best vaak, dat ze me juist wel minder punten geven omdat ik met een fries in de ring kom!
Weet een aantal jury's die me wel de punten geven... maar er ook genoeg zijn waar ik gewoon egt elke x dezelfde punten krijg
of ik nu een slechte proef rijd of een hele nette proef!!!
Daar baal ik best wel van... Maar krijg ook juist vaak leuke en toffe reacties van de mensen die kijken op de wedstrijd.
Was zelfs een x een man die zei... is ie ook te koop????
15carlijn15 schreef:SanneHylke schreef:Ik heb eigenlijk best vaak, dat ze me juist wel minder punten geven omdat ik met een fries in de ring kom!
Weet een aantal jury's die me wel de punten geven... maar er ook genoeg zijn waar ik gewoon egt elke x dezelfde punten krijg
of ik nu een slechte proef rijd of een hele nette proef!!!
Daar baal ik best wel van... Maar krijg ook juist vaak leuke en toffe reacties van de mensen die kijken op de wedstrijd.
Was zelfs een x een man die zei... is ie ook te koop????
Bij mij vroegen ze vorige keer:
vrouw: Mag ik eens iets vragen?
Ik: Ja
vrouw: Is hij een tinker?
Ik: Nee, een bonte fries!![]()
vrouw: A ok, niet te koop zeker?
Ik: NEE