Vandaag heb ik een noriker beken en sta op het punt deze te kopen. Zijn er hier mensen met een noriker die weten waar ik op moet letten? Ik vond zijn hoeven niet zo mooi en hij is nog niet bereden. Hij is vijf jaar. Ik heb er vandaag voor het eerst opgezeten en hij reageerdehier goed op. Wat zijn de mogelijkheden van een noriker? Verder vond ik hem wat brutaal, happen enzo. Moet je erg streng voor ze zijn?
Je moet altijd streng zijn tegen happen. Bij elk paard, vooral een Noriker. Want als die zich iets in het hoofd haalt, kan je oppassen voor zijn gewicht! Ik zou eerst verder gaan kijken.
Wat leuk een Noriker! Hopelijk vind je een leuke, heb ze ook nog overwogen, pasten alleen niet helemaal bij wat ik ermee wou... Heb in Oostenrijk paar hele mooie gezien, kwijl.... jaren terug al weer.
maris1990
Geplaatst: 20-02-10 13:05
wij hebben een noriker op stal staan echt een lievert . norikers kunne wel redelijk sterk zijn maar voor de rest zijn het hele leuke paarden .
uitgebokt
Geplaatst: 21-02-10 18:22
Ik ben het absoluut niet met Juangi eens. Je mag ze natuurlijk niet allemaal over 1 kam scheren....
Ik heb ook een Noriker en dat is een schat van een paard en er zit werkelijk geen kwaad in. Helaas moet ik haar wegens chronisch tijdgebrek verkopen. Het gaat om een vosmerrie van 3,5 jaar, zadelmak en licht ingereden. Ze staat ook op MP, advertentienr: 315720679