Golega Portugal 2010 wanneer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

Golega Portugal 2010 wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 08:11

Hoi,

Wie weet wanneer dit evenement dit jaar plaatsvindt, in Portugal?
Ik zou er altijd al graag eens heen gaan. Ik ben benieuwd of het in verband met mijn werk nog een keer gaat lukken.

Alvast bedankt!

Jessix

Re: Golega Portugal 2010 wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:24

Altijd rond 11-11 en meestal een week. Dus dat kun je vast in je agenda zetten.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 11:22

Sjaad schreef:
Hoi,

Wie weet wanneer dit evenement dit jaar plaatsvindt, in Portugal?
Ik zou er altijd al graag eens heen gaan. Ik ben benieuwd of het in verband met mijn werk nog een keer gaat lukken.

Alvast bedankt!

Als je daarheen gaat kan je Francisco Bessa de Carvalho zelf vragen over de cremello's in Versailles. Hij staat daar ieder jaar met een stand. Ik heb hem er wel over gemaild, maar die man is zo druk dat ik nog geen antwoord daarop heb gehad.
Hij is in april weer hier, ik ga proberen te onthouden het hem dan te vragen ;) .
Wij willen dit jaar ook naar Golega dus wie weet komen we elkaar tegen. Rond 11e november is het altijd het leukst, de agenda staat meestal een week of 2 van tevoren op internet; dit is de site http://www.horsefairlusitano.org/ingles/ingles.asp

Nicolien84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:05

Ik zou ook graag dit jaar heen willen. Wat is het het handigst voor overnachting? Is dat in het dorp mogelijk of is dat al 5 jaar van te voren volgeboekt?

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:19

Nicolien84 schreef:
Wat is het het handigst voor overnachting? Is dat in het dorp mogelijk of is dat al 5 jaar van te voren volgeboekt?

Zoiets wel ja! Veel hotels zijn snel vol, misschien als je nu boekt dat je nog wat kan vinden maar Golega zelf kan je waarschijnlijk wel vergeten. Omringende dorpen wil nog wel lukken, maar je zal er op moeten rekenen dat je met de auto heen en terug moet.
Wij verblijven waarschijnlijk in Santarem bij vrienden, dat is ca. 45 minuten rijden maar er zijn wel meer dorpen in de omgeving waar je een hotel kan vinden.
Je kan hier een rondneuzen;
http://www.google.nl/search?source=ig&h ... D&aq=f&oq=

Boxbergheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:36

Hoi

Misschien wel wat laat met een antwoord maar.....

Je moet het zeker eens gaan bezoeken en zorg dat de hoogdag elf November er in valt.
Enkele dagen voor elf en max 2 dagen na elf november is het daar feest. Je ziet de opbouw van de standjes tot het grote spectaculo zeker doen.